Přejít k hlavnímu obsahu

Jak procestovat Kubu za týden

16. Červen 2014

Uvažujete o dovolené na Kubě? Kuba je největším ostrovem souostroví Velké Antily. Průměrná celoroční teplota se pohybuje okolo 25 °C. Teplota mořské vody u pobřeží zpravidla neklesá pod 24 °C. Nejvydatněji prší v říjnu, listopadu a květnu. Hlavní město Havana bývá označována jako „Paříž Karibiku“.

Co je potřeba

Vízum, očkování, cestovní doklady, kamera, fotoaparát

1

Když už zájezd na Kubu, tak se vším všudy. Vyberte si proto nejlépe ubytování v oblasti Havana, Holgún, Varadero. Varadero nabízí velmi kvalitní a rozmanité ubytování s velmi krásnými a divokými plážemi.

2

Pokud nenavštívíte Castillo de los Tres Reyes del Morro v Havaně, jako byste nebyli ani na Kubě. Cesta z Varadera do hlavního města Havany trvá kolem 2 a půl hodiny. Toto město opravdu dýchá historií. Rozhodně si nenechte ujít El Capitol, nebo-li Kubánskou akademii věd. Dále by Vaše kroky měly vést jedinečnými havanskými uličkami, kde se setkáte s místními lidmi a jejich zvyky, tedy hudbou tancem a neustálým zpěvem.

3

Rozhodně byste se měli vydat na nějaký ostrov, kterých je u Kuby opravdu hodně. Tyto výlety na ostrovy jsou doprovázené plaváním s delfíny, procházkou na divokých ostrovech s bílým pískem a jedinečnou zábavou na katamaránu.

4

Další dobrodružství, které na Kubě můžete zažít, je Discover Tour – několikahodinové potápění na podmořských útesech, výlet na člunech na řece Río Canímar, kde se možná setkáte i s krokodýli, v další části prozkoumáte podzemní jeskyni uprostřed překrásné kubánské krajiny a poznáte jaké to je plavat uprostřed tmy. A na konec tohoto dobrodružství vás čeká velmi pohostinný oběd na místní farmě s možností projížďky a odpočinku.

5

Pokud jste milovníci golfu, mnohé hotelové resorty na Kubě tuto možnost nabízejí a velmi doporučují.

6

Dobrý způsob jak poznat velký kus Kuby, je pronájem auta. Můžete navštívit oblast tabákových plantáží Viňales. Najdete zde světoznámou továrnu na výrobu doutníků, také zde můžete vidět práci místních dělníků na tabákových plantážích. Vaše další zastávka by měla vést na krokodýlí farmu, která se nachází v centrální části jižního pobřeží.

7

V neposlední řadě byste si měli vychutnat opravdovou kulturu místních a zajít do nějakého kubánského klubu, kde si vychutnáte koktejl z místního rumu Santiago de Cuba a dokonce se naučíte i místní tance.

Pokud máte možnost, navštivte místní krámek, kde nakupují pouze Kubánci, máte jedinečnou možnost ochutnat a poznat místní speciality.
Nejlevnější způsob jak se dostat na Kubu, je letět s nějakou německou cestovní kanceláří.

Autor: KJersey
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak se orientovat na Kubě
Jak strávit dovolenou v Phuketu
Jak naplánovat výlet do Jeruzaléma
Jak se vyznat na letišti
Jak si zpříjemnit dlouhou cestu