Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se módně obléct do posilovny

17. Únor 2014

Móda do posilovny? Pořiďte si kvalitní pomocníky. Cvičit ve fitness centru se dá i naboso v bílém tílku se spartakiádními trenýrkami, ale v dnešní době je na trhu tolik nových technologií a materiálů, že by byla škoda, cvičíte-li pravidelně, je nevyužít. Pokud se navíc zajímáte o módu, vězte, že i v posilovně můžete vypadat stylově!

1
Jednou z nejzásadnějších součástí fitness výbavy jsou u většiny sportů boty. V tomto případě doporučujeme vyhledat obchod se sportovní obuví a poradit se s odborně vyškoleným personálem. Jiný typ tenisek budete potřebovat na běh na běžícím pásu, na tanec nebo na pilates. Navíc má každý člověk jiné požadavky, někdo má na příklad ploché nohy, někdo vyšší nárt nebo široké chodidlo. Jedno měřítko je však pro všechny stejné a tím je zvlášť při sportu pohodlnost. Boty na cvičení by tedy měly být kromě věnovaného času hlavní investicí do vašeho pravidelného pohybu.
2
Další pomůcky na cvičení závisí spíše na vás. Skvělé na sport je ale i funkční oblečení, které vás po dobu cvičení udrží v suchu a ani při vysoce intenzivním kardio cvičení nedáváte na odiv propocené kruhy. To je totiž varianta, která většinou nastává, pokud cvičíte v bavlněných tričkách. Funkční oblečení určené na sport dnes už nabízí i běžné sítě s oblečením, stává se tak dostupným pro všechny. Fitness oddělení najdete např. v H&M nebo v Reserved. Pokud chcete mít na cvičení jen pár kousků ve svém šatníku, doporučujeme volbu jednobarevných topů a šortek, které se pak dají snadno kombinovat.
3
Další užitečnou pomůckou je do fitness centra ručník a lahev na vodu nebo proteinový nápoj. Doporučujeme nosit do fitness center ručníky dva až tři. Jeden jako podložku když cvičíte na posilovacích strojích - aby po vás na strojích nezůstával pot, druhý na utírání potu během cvičení a třetí pokud se hned na místě sprchujete. Co se týká výběru lahve, pořiďte si raději větší rozměr - alespoň 1l, ať nemusíte zbytečně odbíhat vodu doplňovat a vždy jí máte po ruce dostatek nejen v posilovně, ale i při cestě domů.

Hydratace je pro lidský organismus nesmírně důležitá. Doporučujeme lahve vyrobené ze skla nebo nerezu či hliníku, snažte se vyvarovat plastových lahvím, které při opakovaném používání uvolňují do vody zdraví-škodlivé látky.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak správně vybrat kimono?
Obrázek není k dispozici
Jak vybrat posilovací stroj na břicho
Obrázek není k dispozici
Jak vybrat posilovací lavici
Jak správně vybrat mixér