Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se vyznat mezi „éčky“ a jak upéct vesnický koláč | recept

Při prvním pohledu na etikety výrobků se možná leknete, kolik "éček" výrobky obsahují. Éčka můžeme rozdělit do tří základních druhů - konzervanty, antioxidanty a emulgátory. K čemu slouží? A věděli jste, že ne všechna éčka v potravinách jsou škodlivá? Nakonec nás profesionální kuchař Jiří Dolenský seznámí s receptem na zapečený vesnický koláč.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Manal Sharif (neověřeno) | So, 08/09/2014 - 01:27

No prosím, robíte z ľudí idiotov, takže éčka sú vlastne super, sú podľa vás dokonca zdraviu prospešné, vy potkany. Ten recept je na hovno, zožerte si to sami aj s éčkami.

Tereza (neověřeno) | Út, 03/24/2015 - 11:34

Já vím, že "fuj" se na jídlo neříká, ale ta sekaná, co to je? To vážně někdo jí? S éčkama je to trochu složitější, toto je skoro klamání spotřebitele a glutamát sodný je jed, né že né.

Marian Tkáč (neověřeno) | Ne, 01/17/2016 - 23:01

Pavol Holeček . Milý pekár. Načo tam vôbec dávaš tie E-čka. Hlúpo sa pýtam, veď to v tom videu vysvetľuješ. Ale Tvoja mama ich nepoužívala a koláče mali peknú farbu, dobre chutili a vydržali než sa nezjedli. Koľko ich tam dáš, toľko, ale aj malé množstvo užívané desiatky rokov môže škodiť, akože aj škodí. V matkinom koláči nebol žiaden konzervant a nerástli v ňom žiadne mikroorganizmy. Ani antioxidant mamka nedávala. Matkin koláč bol pekný pokiaľ sa nezjedol. Glutamán sodný tiež mamka nepoužívala a jedlo Ti určite chutilo. Spýtaj sa mamky, verím,že tam tú chémiu nedávala a bolo to všetko dobré, chutné a zdravé.

Další zajímavé články

Jak nám prospívá superpotravina goji
Goji je plod asijské rostliny kustovnice čínské. Goji se řadí mezi superpotraviny. Díky svým vlastnostem získává goji i u nás stále větší oblibu.
Jak využít k léčbě brusinky | rady
Jak využít k léčbě brusinky | rady. Brusinky mají široké využití v kuchyni, používají se v řadě receptů. Jedí se čerstvé i sušené, v kompotech i šťává…
Jak připravit cuketové brownies | recept
Cuketové brownies | recept. Cuketa je všestranná letní zelenina. Jejím největším problémem však je, že se jí urodí hodně naráz. Pokud vám dochází nápa…