Co je potřeba

mořské řasy (plátky Nori)
japonská nakládaná ředkev (zakoupíme nakrájené plátky)
uvařená a dochucená sushi rýže
bambusová podložka na rolování

1

Kuchyňskými nůžkami rozstřihneme plát mořských řas Nori napůl a položíme na podložku na rolování sushi. Balíček mořských řas na rolování Nori (50 plátů) vás vyjde zhruba na 250 Kč. Jedna strana je lesklá, druhá matná.

2

Na plát mořské řasy pokládáme rýži (na matnou stranu), ideálně v tenké vrstvě, vyhneme se okrajům pro lepší manipulaci a aby nám rýže nevypadla. A utřeme.

3

Na rýži položíme plátek japonské nakládané ředkve a zarolujeme. Vznikne nám rolka maki sushi. Snažíme se ruličku co nejvíce stáhnout, dáváme ale pozor, abychom mořskou řasu neprotrhli. Roličku položíme na krájecí prkénko.

4

Na řadě je krájení maki sushi. K tomu potřebujeme dobře naostřený nůž. Roličku nekrájíme od konce, nejprve rozkrojíme uprostřed. Nakrájíme šest úhledných dílků maki sushi.

5

Maki sushi položíme na servírovací tácek nebo misku. Servírujeme s nakládaným zázvorem a wasabi. Namáčíme do sójové omáčky. Maki sushi je hotové!

6

A na závěr tipy pro všechny nadšence japonské kuchyně - ochutnejte pravé sushi v Sushi Time Praha, pokud vás zajímají i další recepty na sushi, připravili jsme je pro vás na stránkách webu JakTak.cz - co takhle sushi nigiri? A víte, jak správně používat japonské nebo čínské jídelní hůlky? Přečtěte si užitečné návody a prohlédněte si praktické videonávody.

Nechte si přivézt sushi od kulinářských mistrů! Skvělé sushi, sushi set nebo jídla z woku od Sushi Time Praha – to je opravdový zážitek! Rozvoz sushi a jídel v Praze – nechte si pohodlně přivézt jídlo až do kanceláře nebo domů i vy. Dobrou chuť!
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.333335
Average: 3.3 (3 votes)