Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si připravit maki sushi s nakládanou ředkví | recept

13. Červenec 2015

Připravíme si maki sushi. Podle receptu si připravíme maki sushi s japonskou nakládanou ředkví. A protože času není nazbyt, můžeme si koupit ingredience, které jsou pro přípravu maki sushi předpřipravené. Pojďme na to!

Co je potřeba

mořské řasy (plátky Nori)
japonská nakládaná ředkev (zakoupíme nakrájené plátky)
uvařená a dochucená sushi rýže
bambusová podložka na rolování

1

Kuchyňskými nůžkami rozstřihneme plát mořských řas Nori napůl a položíme na podložku na rolování sushi. Balíček mořských řas na rolování Nori (50 plátů) vás vyjde zhruba na 250 Kč. Jedna strana je lesklá, druhá matná.

2

Na plát mořské řasy pokládáme rýži (na matnou stranu), ideálně v tenké vrstvě, vyhneme se okrajům pro lepší manipulaci a aby nám rýže nevypadla. A utřeme.

3

Na rýži položíme plátek japonské nakládané ředkve a zarolujeme. Vznikne nám rolka maki sushi. Snažíme se ruličku co nejvíce stáhnout, dáváme ale pozor, abychom mořskou řasu neprotrhli. Roličku položíme na krájecí prkénko.

4

Na řadě je krájení maki sushi. K tomu potřebujeme dobře naostřený nůž. Roličku nekrájíme od konce, nejprve rozkrojíme uprostřed. Nakrájíme šest úhledných dílků maki sushi.

5

Maki sushi položíme na servírovací tácek nebo misku. Servírujeme s nakládaným zázvorem a wasabi. Namáčíme do sójové omáčky. Maki sushi je hotové!

6

A na závěr tipy pro všechny nadšence japonské kuchyně - ochutnejte pravé sushi v Sushi Time Praha, pokud vás zajímají i další recepty na sushi, připravili jsme je pro vás na stránkách webu JakTak.cz - co takhle sushi nigiri? A víte, jak správně používat japonské nebo čínské jídelní hůlky? Přečtěte si užitečné návody a prohlédněte si praktické videonávody.

Nechte si přivézt sushi od kulinářských mistrů! Skvělé sushi, sushi set nebo jídla z woku od Sushi Time Praha – to je opravdový zážitek! Rozvoz sushi a jídel v Praze – nechte si pohodlně přivézt jídlo až do kanceláře nebo domů i vy. Dobrou chuť!
Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak si vychutnat sushi | tipy
Jak se vyznat v sushi | rady
Jak připravit domácí sushi | recept
Jak připravit polévku ramen | recept