Co je potřeba

průvodce, pohodlné boty, mapu města

1

Pokud chcete navštívit Benátky a vyhnout se největšímu turistickému ruchu je nejlepší období konec zimy a nebo začátek jara. Nejvíce turistů pak navštěvuje Benátky v období Velikonoc a začátkem podzimu.

2

Rezervujte si letenky. Doporučuji www.clickforsky.com mají stálé ceny.

3

Vydejte se do čtvrti San Marco. Tato čtvrť je pokládána za srdce Benátek. Je nejen sídlem právních a politických institucí, ale také nákupní zónou s mnoha obchody, luxusními hotely a restauracemi. Na náměstí sv. Marka můžete obdivovat historické budovy, památníky, muzea, ale i paláce a kostely.

4

Rozhodně navštivte slavnou Gallerii dell'Accademia, kde se nachází největší sbírka benátského umění vůbec a galerie moderního umění Peggy Guggenheim.

5

Další významné místo Benátek je Dóžecí palác.
Tento gotický palác byl nejen domovem dóžete a jeho rodiny, ale také sídlem vlády. Toto sídlo, kde zasedala Velká rada a Senát bylo postaveno ve 12. stol. a později bylo několikrát přestavováno. Fasády tohoto elegantního paláce jsou tvořeny z bílého vápence a růžového mramoru.

6

Projděte se čtvrtí Castello. Je to nejrozlehlejší čtvrť , skládá se z mnoha ulic, které nabízejí příjemné rozptýlení.

7

Pro překrásný výhled na lagunu se vydejte na Ponte degli Scalzi.
Tento most je 40 metrů dlouhý a 7 metrů vysoký, skýtá se z něj krásná podívaná na lagunu a město.

8

Projeďte se po kanálu Grande. Hemží se zde nejen velké množství výletních lodí, ale i vodní taxi, gondoly, vaporetta, které vás provezou nejen po Velkém kanále, ale zajistí také dobré spojení s městem a ostrovy v laguně za rozumnou cenu

9

Pokud Vám zbyde čas vydejte se na průzkum okolních ostrůvků jako je například Mazzorbo,Torcello,Burano.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (2 votes)