Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si užít Skotskou nížinu v Anglii

07. Říjen 2019

Naleznete zde krásné borové lesy, vřesoviště, které na sever přecházejí v zelenější a poklidnější venkovskou krajinu.

1

Jedburgh Abbey: Krásné opatství ze 12. století. Zdejší muzeum obsahuje staré plastiky z období 12. století. Dryburgh Abbey: Leží v údolí řeky Tweed, kde můžete obdivovat klášterní budovy. Kelso Abbey: Kousek za městem stojí hrad Floors, obrovské panské sídlo postavené ve stylu hradu.

2

Glasgow: Náměstí dominují komunální budovy, zvláště City Chambers. Ulice St. Vincent Street je lemována viktoriánskými budovami. Navštivte adresu Buccleuch Street 145, kde je činžovní dům Tenement House z roku 1892. Na roku ulic Scott Street a Renfrew Street se nachází umělecká škola, která je považována za mistrovské dílo navržené Charlesem Rennie Mackintoshem. Dále je zde katedrála sv. Munga, která má interiér středověké katedrály. Glasgow je také plné muzeí - Museum of Transport, Hunterian Art Gallery a jiné.

3

Edinburgh: Je vyjímečné město. Začněte na Edinburském hradě. Hradby vám nabídnou výhled do oblasti Skotské nížiny, také si můžete prohlédnout kobky pro vězně nebo velký obléhací kanón. Navštivte také Královský palác. A rozhodně si nenechte ujít některý z Edinburských festivalů.

Další zajímavá místa: zátoka Firth of Forth, East Neuk v hrabství Fife

Klíčová slova: anglie Skotsko
Autor: Luna
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak si užít hornaté Skotsko | rady
Jak si užít hornaté Skotsko | rady. Užít si hornaté Skotsko může každý podle svých představ a možností. Způsobů, jak se po Skotsku přemisťovat a…
Obrázek není k dispozici
Jak si užít Home Counties v Anglii
Tato hrabství obklopují hlavní město. Naleznete zde okázalá venkovská sídla, uzavřená za vysokými zdmi, které si postavili bohatí kvůli krátké vzdálen…