1

Levný klozet se může pěkně prodražit. Je obecně známo, že při výrobě klozetů se testuje jeho vnitřní provedení. Zatímco u kvalitních klozetů při jednom spláchnutí můžete spláchnout i část knihy, nekvalitně vyrobené klozety naopak spotřebují při spláchnutí velké množství vody. Proto při výběru sanitární techniky hleďte, zda klozet nemá deformace v keramice. Vadou výroby je, pokud odpad má místo kruhového tvar oválný. Zhlédněte na zadní straně klozetu.

2

Nové typy klozetů jsou osazené tlačítky pro dělené splachování. Větší tlačítko na šest litrů a menší na tři až čtyři litry vody. Přesvědčte se, že vybraný klozet, kromě toho, že nemá viditelné deformace, je vybaven systémem dvojího splachování, který ušetří peníze za vodu.

3

Kvalitní klozet pořídíte jen od renomovaného výrobce. Kvalitní klozet
je komfortní a splňuje hygienické normy. Rozlišujeme klozety s hlubokým a plochým splachováním. U hlubokých klozetů exkrementy padají přímo do zavodněné části mísy. Druhý typ je využíván zejména v nemocničních zařízeních pro kontrolu stolice.

4

Nejčastěji se setkáme s klozety využívající otevřený splachovací kruh. Zatímco u tohoto systému volně vytéká do celé mísy, klozety opatřené uzavřeným kruhem jsou vybaveny drobnými otvory, ze kterých vodách vytéká rovnoměrně.

5

Zaměřte se na glazuru klozetu. Kvalitní glazura totiž snižuje pravděpodobnost šíření mikroorganismů. Zeptejte se prodejce na povrchovou úpravu WC.

6

V módě jsou závěsné klozety, proto jim lidé v poslední době dávají přednost před klozety stojícími. Výhodou závěsného klozetu je především v tom, že zabere méně místa a usnadňuje úklid. Sami si navíc zvolíte výšku umístění na zdi, což ocení rodiny s dětmi nebo starší lidé. Trubky i nádržky na vodu jsou ukryté ve zdi, díky čemuž je splachování tišší. Nevýhodou varianty závěsného klozetu je to, že vyžaduje náročnější rekonstrukci toalety.

7

Nakupte kvalitní klozet za rozumnou cenu. Například závěsný klozet s nádržkou Cersanit Delfi 6v1 patří aktuálně k nejžádanějším podomítkovým modelům. Součástí je třeba i duroplastové antibakteriální sedátko. Set obsahuje vše potřebné, takže zručnější kutil si jej dokáže dokonce osadit i sám. Nejlevněji na trhu nakoupíte v kamenné prodejně nebo přímo na webových stránkách na www.bydleniazahrada.cz. Podobný kvalitní model sice nabízí na trhu značka Geberit, ovšem mnohem dráž. Vyplatí se proto zhlédnout více výrobky různých značek a porovnávat.

Tipy

Máte-li malou koupelnu, používejte sanitární techniku světlé barvy, která koupelnu opticky zvětší.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.666665
Average: 3.7 (3 votes)