Přejít k hlavnímu obsahu

Jak uvařit demiglas (demi-glace) | recept

Jak uvařit demiglas? Demi-glace (demiglas) je bohatá hnědá omáčka, ve francouzské kuchyni používaná samostatně nebo jako základ pro další omáčky. Základní recept na omáčku demi-glace (demiglas) přinesl francouzský šéfkuchař Auguste Escoffier. Omáčka demi-glace (demiglas) se dá dobře skladovat, v chladu vydrží až šest měsíců. Uvařte si demiglas podle šéfkuchaře Pavla Mencla. Jak uvařit demiglas (demi-glace) krok za krokem.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Pája (neověřeno) | So, 01/26/2019 - 21:20

...když se na mě už třetí řezník díval soucitně po přání 2 kg telecích kostí, vzdal jsem to. A to nebydlím v úplně malém městě.

Dagmar Imramovská (neověřeno) | St, 01/30/2019 - 16:26

Úplně souhlasím s prvním komentátorem. V supermarketech kosti neexistují, pokud ano, jsou vepřové. V "normálních" řeznictvích, kterých je mimochodem stále méně, občas narazíte na hovězí kosti, ty jdou použít taky, kupodivu byvají i zadarmo. Takže zkuste hovězí, omáčka je pak chuťově bohatší.

Dalen (neověřeno) | So, 02/09/2019 - 15:22

Pro hovězí kosti si jezdím do Globusu Čakovice, mají vlastní zpracování. S kvalitou jsem spokojen. Cca 4 kg/10 Kč.

Jája (neověřeno) | St, 07/21/2021 - 18:55

Telecí kosti seženete v Makru,tam seženete vše pro gastrolabužníky...

Další zajímavé články

Jak zpracovat fazolové lusky
Fazolové lusky (někdy se také nazývají zelené či mladé fazolky) se často podávají restované jako příloha k masu nebo ve smetanové omáčce nakyselo…
Jak vyrobit rebarborové čatní
Jak vyrobit rebarborové čatní | recept z rebarbory. Nadbytek úrody rebarbory můžete snadno zpracovat na chutné a netradiční rebarborové čatní. Tato pi…