Přejít k hlavnímu obsahu

Jak uvázat šátek na hlavě

15. Červen 2014

Myslíte si, že šátek patří pouze na krk a na hlavě ho nosí pouze staré babičky na vesnici, nebo máte šátek spojený s dojičkami krav nebo uklízečkami? Tak to v dnešní době rozhodně není. Šátky jsou velmi variabilním módním doplňkem, kterým můžete vyzdobit nejen svůj krk, nebo jej dokonce použít místo pásku na sukni či kalhotách, ale můžete jej velmi variabilně použít i na své hlavě. Existuje spousta možností vázání šátku na hlavě, pár si jich představme.

1

Jaký šátek použít? Fantazii se meze rozhodně nekladou. Šátek můžete mít buď čtvercový či obdélníkový, případně šátek ve formě dlouhého pruhu, nebo šátek ve tvaru trojúhelníku, jednobarevný, s obrázky, vzorovaný, s ozdobnými okraji nebo bez.

2

Šátek si můžete na hlavu uvázat např. jako čelenku, kdy šátek pouze srovnáte dle potřeby na různě široký pruh a šátek uvážete ve vlasech, a to buď dole pod vlasy, nebo pro odvážnější je možná i varianta s uvázáním takovéto čelenky na vršku hlavy, šátek přitom může vést buď přes uši, nebo za ušima. Odvážné dámy mohou šátek uvázat i ve stylu indiánské čelenky a tento způsob ještě korunovat uvázáním velké mašle na jedné straně hlavy.

3

Další možností je například uvázání šátku á la pirát, které se hodí jak ke krátkým účesům, tak dlouhým vlasům, nejlépe spleteným do copu na jedné straně či k vlasům rozpuštěným a sčesaným na jednu stranu. Čtvercový šatek přeložte tak, aby vznikly dva trojúhelníky – jeden větší a jeden menší. Nejdelší stranou přiložte šátek na čelo a dva postranní cípy uvažte vzadu na hlavě tak, aby vedly přes třetí cíp šátku. Toto uvázání je velice hezké např. s šátkem v námořnickém stylu s proužky nebo puntíky.

4

Pokud se ani na jednu z výše uvedených variant necítíte, zkuste třeba jen použít šátek místo gumičky na culík, případně můžete jemný šátek ve tvaru dlouhého pruhu zaplést do copu.
Každopádně při správném uvázání šátku a barevném i stylovém sladění této ozdoby se zbytkem vašeho outfitu nikoho nenapadne poznámka o uklízečce. Stačí šátek, zrcadlo a vaše fantazie a budete hvězdou jak u vody, tak na večírku či schůzce, elegantní způsob uvázání si můžete dovolit i do práce.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak uvázat šátek na krk
Obrázek není k dispozici
Jak uvázat dámský šál
Jak kombinovat barvy
Jak vybrat stylové skate oblečení?