Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vařit ovesné vločky | recepty

Ovesné vločky jsou zdravé, syté, chutné a levné, využitelné na desítky způsobů. Při dobrém skladování ovesné vločky vydrží i delší dobu, takže by mírná zásoba ovesných vloček neměla chybět v žádné spíži. Vločky jsou ideální surovina pro studentskou nebo pánskou domácnost. Příprava ovesných vloček je velmi rychlá a snadná. Jak vařit z ovesných vloček? Přinášíme pár zkušeností a receptů.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Jana (neověřeno) | So, 01/05/2019 - 10:05

Všechny názvy receptů jsem nečetla. Co mám zkušenosti: KAŠE - nač tak složitě. Směs do misky, zaleji horkou vodou, zakryji talířkem a za chvíli jím. Nepražím, nevařím...není čas na ptákoviny. Místo OŘECHŮ do pečiva - opravdu tak fungují - není pravda, že je chuť jiná. Dokonce se i prodává suchá směs "pekárenské ořechy", akorát je to jiný tvar - namleté a zhrudkovatělé do pidihrudek. Do KARBENÁTKŮ - v tomto případě lepší večer namočit do mléka - nejsou pak vůbec poznat. LÍVANEČKY - rozmixuji vločky na mouku a normálně připravím - žádné částečné nahrazování. Do polévek - těžko by to v dnešní době někdo dobrovolně snědl. A co v chytrém článku chybí? Při respiračních onemocněních nedoporučuji - ZAHLEŇUJE vic než mléčné výrobky. Taktéž pozor - nebrat po snídani s ovesnýma vločkama MAGNEZIUM - nevstřebá se, alespoň po 2 hod nebo hod před.

Další zajímavé články

Jak upéct sušenky z amarantu | recept
Sušenky z amarantu | recept. Laskavec, amarant nebo domorodý název kiwicha patří rostlině, kterou využívali už staří Mayové. Je to nepravá obilnina, j…