1

Velikost místnosti
Maximální velikost je udávána u každého přístroje. Pokud byste zvlhčovač vzduchu umístili do většího prostoru, efekt by se vytratil pro nedostatečný výkon.

2

Parametry výkonu a spotřeby
Výkon zvlhčovače vzduchu se určuje podle toho, kolik gramů páry je vytvořeno za hodinu provozu. U některých přístrojů lze tento výkon regulovat a jsou tedy jednodušší na ovládání. Ovšem skoro žádnou pozornost nevyžadují zvlhčovače s automatickou regulací. Vhodné je, pokud má přístroj zabudovaný vlhkoměr. Pokud ne, je dobré jej do místnosti umístit.

3

Velikost nádržky
Tento parametr rozhoduje o tom, jak častou pozornost bude váš zvlhčovač vzduchu vyžadovat. Většinou se zvlhčovače vypínají automaticky při spotřebování vody. S velikostí nádržky souvisí i nastavitelnost doby provozu. Na trhu jsou i zvlhčovače s dálkovým ovládáním.

4

Hlučnost přístroje
Hlučnost zvlhčovače vzduchu může být pro citlivější lidi podstatnou vlastností. Většina přístrojů vytváří hluk do 25 dB.

5

Technologie zvlhčovačů
Diskové zvlhčovače pracují na principu rotace disků ve vodní lázni. Jde o přirozené zvlhčování a navíc je vzduch promýván, čímž se eliminují částice prachu.
Ultrazvukové zvlhčovače jsou ideální do všech prostor. Voda je v nich měněna na mlžinu, která je vyfukována jako jasně viditelná pára.
Studené zvlhčovače přirozeně odpařují vzduch, který je jako suchý nasáván přes zvlhčovací filtr a získává tak vlhkost. Nedoporučuje se však alergikům pro možný růst bakterií.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)