Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vypálit vlastní DVD

Máte v počítači spoustu souborů, kterých byste se nejraději zbavili, ale zároveň je chcete někde mít schovány? Pokud máte vypalovací mechaniku tak to není problém. Pojďme si vypálit DVD.

Co je potřeba

vypalovací program Nero

1

Určitě se Vám to již někdy stalo, že jste měli v počítači málo volného místa, ale soubory v počítači jste nechtěli zničit. Ať už se jedná o fotografie, filmy, hudbu nebo nějaké dokumenty, vše má jedno prosté řešení. Proč si je nevypálit na DVD? Pokud máte vypalovací mechaniku, stačí si jen sehnat vypalovací program Nero a pokračovat podle návodu. Již po spuštění je velmi příjemné a přehledné menu, ve kterém si vybereme pro nás nejvhodnější variantu a tou bude přetažení myši na hvězdičku, pod níž se objeví malé podmenu a vybereme Vytvořit datové DVD.

2

V novém okně stiskneme tlačítko Přidat, kterým budeme přidávat námi vybrané soubory do seznamu. Tyto soubory budou v poslední fázi vypáleny.

3

Po vybrání souborů a pokračování tlačítkem Další se dostaneme do nabídky, kde si můžeme vybrat, skrze kterou vypalovačku vypalovat (v případě, že vlastníme více vypalovacích mechanik), jaký název se bude na disku zobrazovat po spuštění DVD a pak dále i rychlost jakou bude DVD vypáleno, počet kopií, které chceme vypálit a další různé funkce.

4

Nyní již stačí pouze stisknout tlačítko Vypálit a čekat až proces vypalování skončí.

Kromě placeného Nera lze samozřejmě použít i jiných zdarma dostupných vypalovacích programů. Záleží jen na Vás jaký používáte, ale princip vypalování bývá vždy podobný.

Autor: Djemba
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak nainstalovat Skype
Obrázek není k dispozici
Jak zaheslovat složku
Obrázek není k dispozici
Jak převést PDF do wordu
Obrázek není k dispozici
Jak na čtení elektronických knih
Jak zdravě solit