Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vytvořit fotokalendář z vlastních fotek rychle a levně

Ačkoliv je na trhu k dispozici nepřeberné množství typů kalendářů, proč si nepořídit kalendář z vlastních fotografií, který bude jedinečný a šitý vám na míru? Neváhejte a vytvořte si fotokalendář teď a využijte tak sezónních slev!

1

Jednoduché aplikace zvládne každý

Vše probíhá na základě speciální aplikace, kterou si stáhnete do počítače a poté si dle svého uvážení fotokalendář či fotoknihu vytvoříte. Některé firmy však umožňují tvorbu těchto produktů online bez nutnosti cokoliv stahovat.

2

Vybírejte dobře

Při tvorbě fotokalendáře je v prvé řadě potřeba se rozhodnout, jakou firmu nabízející programy k sestavení své fotoknihy, fotokalendáře a dalších souvisejících produktů, využijete. Například u firmy Piklio.cz máte možnost využít do konce ledna 25% slevy na fotokalendáře a navíc není potřeba stahovat jakoukoliv aplikaci.

3

Formát a styl

Proces sestavování vlastního fotokalendáře je velice jednoduchý. Jako první je potřebné zvolit si formát a styl fotokalendáře. Na výběr máte nepřeberné množství stylů od přírodních po moderní motivy pozadí plochy, jako tomu je u zmiňované firmy.

4

To nejdůležitější – fotografie

Následuje klíčový krok, kterým je nahrání fotografií do systému. Vkládat fotky můžete buď z počítače, nebo přímo z fotoaparátu, případně z facebookových stránek. Snažte se však vybírat fotky v co největším rozlišení a v požadované kvalitě.

5

Co takhle kalendář v angličtině

Po importu fotografií máte rovněž možnost určit si, od jakého měsíce si přejete, aby kalendář začínal, nastavit si rok, jazyk a zobrazování svátků.

6

Vyhrajte si

Poté již začíná samotná tvorba vzhledu a rozložení fotokalendáře, úprava kvality a velikosti fotografií apod. Zde je prostor pro vaši kreativitu a estetické cítění. Skutečně je jen na vás, jak bude finální fotokalendář vypadat.

7

Poslední krok

Když je kalendář podle vašich představ, zvolíte tlačítko „dokončit“. Posledním krokem je potvrzení objednávky a už nezbývá nic jiného, než počkat, až váš výtvor doručí. Piklio Vaši objednávku vyřídí již do 48 hodin a následně předává dopravci, pokud si pro svůj výtvor nechcete dojít osobně

8

Další produkty pro radost

Stejně tak můžete postupovat při tvorbě fotoknih, fotopřání, plakátů a mnohých dalších produktů z vašich fotek. Můžete tak udělat radost svým blízkým originálním dárkem.

9

Archivace fotografií se vyplatí

Je tedy mnoho způsobů, jak lze archivovat vaše fotografie a uchovat si tak vzpomínky. Samozřejmě i klasické vyvolávání fotografií z digitálních fotoaparátů je nyní na běžném pořádku a rozhodně se vyplatí. Nikdy totiž nevíte, kdy se váš elektronický kamarád - počítač rozbije a můžete tak přijít o cenné vzpomínky.

Autor: mmakyyy
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak ozdobit vajíčko voskovým reliéfem