Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zabalit láhev jako dárek

Jak zabalit láhev jako dárek? Je jedno k jaké příležitosti se rozhodnete darovat láhev, i její zabalení by mělo být originální. Láhev dobrého pití je velice oblíbeným a vyhledávaným dárkem, který můžete darovat, dá se říct komukoliv. Problém však bývá s pěknou prezentací takovéhoto dárku. Obvykle se láhev skryje do tašky, či bedýnky, ale není to škoda? I láhev můžete originálně a vkusně zabalit. Určitě si s tím poradíte i vy sami doma.

Co je potřeba

Láhev
Stuhy
Nůžky
Celofán
Hedvábný papír
Různé drobné dekorace
Lepicí páska
Balicí papír

1

Tip číslo jedna: K zabalení budete potřebovat dva archy hedvábného papíru. Koupíte jej za pár korun v papírnictví. Obvykle je ve velkém rozměru, takže obvykle postačí jeden balíček. Ten rozbalte a rozstřihněte na půl. Máte na sobě dva archy papíru, do jehož středu cca 20 cm od spodního okraje položíte láhev. Pak vezměte pravý cíp papíru a přehněte jej rohem vzhůru po středové linii, tak jako byste měli skládat vlaštovku. Vznikne vám trojúhelník. Pak vezměte celý papír z pravé strany a přehněte ke spodní hraně láhve. Zarovnejte, uhlaďte na dně, upravte po boční straně a nyní můžete začít láhev opatrně rolovat do zbytku papíru. Pokud jste pracovali správně, máte dno skryté v papíru a vznikl vám úhledný balíček. Pokud chcete, aby váš dárek vypadal doopravdy luxusně, vezměte ještě kus celofánu. Měl by to být obdélník, stejně veliký jako hedvábný papír. Láhev rolujte a to tak, aby celofán ze spodní strany trochu přečníval. Poté vezměte oboustrannou lepicí pásku a nalepte kousek na papír na dně. Následně přečnívající celofán s pomocí řasení, postupně naskládejte a přilepte. Vrchní část ozdobte mašlí a visačkou.

2

Tip dvě: K tomu potřebujete dostatečně širokou organzu, ideálně čtverec, větší než láhev. Láhev vložíte do středu čtverce, cípy organzy zvednete nahoru nad hrdlo láhve, vezměte stuhu a zavažte s mašlí. Tam, kde je mašle můžete použít i visačky a jiné dekorace k dozdobení.

3

Tip číslo tři: Na zabalení tímto stylem potřebujete arch celofánu, ideálně čtverec. Do středu celofánu postavíte láhev a budete postupovat obdobně jako v bodě dvě. Cípy budou nahoře a zafixujete je lepicí páskou, ne stuhou. To však ještě není konec! Vezměte balicí papír a láhev prostě rolujte. Balicí papír opětně musí u dna přesahovat. Naskládejte do vějíře a zalepte páskou. Následně nůžkami balicí papír zkraťte a to tak, aby celofán vyčuhoval. Nyní svažte mašlí, ozdobte a načechrejte celofán. Máte hotovo.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak vyrobit dárkovou mašli
Jak zabalit parfém | tipy
Obrázek není k dispozici
Jak zabalit dárek na švýcarský způsob