Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zabezpečit auto proti krádeži

30. Listopad 2015

Počet krádeží vozidel každým rokem narůstá a pokud chcete mít klidnější spaní, tak je zapotřebí do vozu nainstalovat bezpečnostní prvky, které zloděje buď zcela odradí nebo mu znemožní auto ukrást. Investice do zabezpečení je důležitá, jenom v České republice se každý den odcizí kolem 70 vozů. Jak auto zabezpečit?

1
1. Zámek na volant Přes mechanické zajištění vozů se dokáží zkušení zloději aut snadno dostat, zámek na volant je obvykle zcela zbytečný jelikož ho zloděj snadno rozlomí, demontuje a nebo přeřízne kotouč volantu. 2. Zámek řadících pák a pedálů Obě dvě možnosti jsou velmi populární a účinné. Pokud si je do vozu nainstalujete, tak odradíte většinu potencionálních zlodějů. 3. Tajné vypínače a imobilizéry Jedná se o vypínače, které po instalaci do vozidla znemožní určité jeho funkce. Pokud se zloděj do vozidla dostane, tak jemu znemožněno například nastartovat. Imobilizér slouží zase k rozpojení obvodů, jedná se často o více obvodů najednou. 4. Botičky Instalace botičky je také možností, jak auto uchránit před krádeží. Zloděj by k demontáži musel použít rozbrušovačku. 5. Autoalarmy Je vhodné je zvolit pokud parkujete nedaleko svého domu, abyste jejich zvuk mohli slyšet. U nich je třeba se spoléhat, že hlasitý zvuk zloděje odradí. 6. GSM systémy Druh alarmu, který se vás po spuštění může informovat telefonicky. Lze ho napojit i na nejbližší bezpečnostní agenturu nebo přímo na policii. 7. GPS sledování V kombinaci s GSM systémem je to zcela ideální způsob, jak se dozvědět o krádeži a následně prostřednictvím GPS sledovat pohyb zloděje. 8. Další prvky Existuje ještě celá řada dalších bezpečnostních prvků. V automobilu je doporučené mít alespoň jeden prvek, který může odlákat zloděje amatéry. Podle průzkumů je každý desátý zloděj aut profesionál. Pro lepší pocit bezpečnosti je vhodné parkovat blízko našeho domu, kde se riziko krádeže zmenšuje. Investice do základního zabezpečení se pohybuje již od jednoho tisíce korun a jako obrana proti základnímu riziku je to vhodná investice.
Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak a proč si koupit dodávku z bazaru?
Jak ukončit své povinné ručení?