Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zhubnout a získat přitažlivý zadek

30. Listopad 2010

Co dělat, když usilujeme o pěkný zadek, ale výsledky se ne a ne dostavovat? Následující základní cviky nám pomohou zhubnout a posílit zadek. Možná i vy máte problém s tím, že se usilovně věnujete cvikům na hýždě, ale v této krajině lidského těla nehubnete. To můžete změnit.

1
Asi prvním krokem k úspěchu je vaše vůle a motivace. Nemáte-li dostatek vůle zhubnout, chybí vám možná motivace. Začněte proto tím, čeho chcete zhubnutím dosáhnout. Vypadat lépe? Ano, ale proč to chcete? A co se stane, až zhubnu? Vrátím se zpět ke svému současnému životnímu stylu? Nebuďte k sobě tvrdí, ale upřímní.
2
Zpevnit zadek a vypadat sexy není náročný úkol, který byste sami nedokázali. Pamatujte na pravidlo, že lokální hubnutí neexistuje. Proto si vytvořte svůj vlastní cvičební plán, v němž zohledníte tuto partii těla. Takový plán může vypadat jednoduše: Do léta chci zhubnout, mít pěkný a pevný zadek. Proto budu jednou týdně běhat a jednou za 14 dní chodit do posilovny. A to je vaše mantra. A pokud se mi to bude dařit, odměním se. Pokud ne, nevzdávám se, ale nemám nárok na odměnu. Jednoduchý princip.
3
Nejméně náročná cesta, jak zdravě hubnout, je plavání. Nezatěžuje kosti jako jiný sport. Nejméně náročná je běhání. Ať už zvolíte tu či onu metodu hubnutí, vždy k tomu budete potřebovat něco, čím zpevníte své tělo a svůj zadek. Jedna vaše aktivita poslouží k hubnutí, druhá ke zpevnění hýždí. Smiřte se s tím, že pokud chcete dosáhnout cíle, budete muset dělat něco, co k němu povede. Posedávání na gauči nic nezmění.
4
Ujasnili jsme si svůj cíl. Začínáme s hubnutím a cvičením. Jako ukázku jsem zvolil variantu běhání, domácího cvičení a spinning, který je perfektní na zpevnění pozadí a boků. Cvičební plán je postaven na běhu jednou týdně na 20 minut, domácího cvičení na 20 minut dvakrát týdně a návštěvy sportovního centra jednou za 14 dní. Návod na zdravé běhání naleznete v jiném článku na tomto webu, spinning není třeba popisovat, je to pouze o tom, abyste skutečně do sportovního centra zašli. Dále popíši základní cviky, které pomáhají: Nejefektivnějším cvikem jsou dřepy.
5
6
Zvedneme nad hlavu obě ruce.
7
Uděláme široký dřep, snažme se dosednout co nejvíce dolů. V poloze zůstaňme tři sekundy a pak opět nahoru. Neděláme rychlé pohyby, naopak se snažíme o plynulost. Takových dřepů uděláme pět nebo deset a přejdeme k dalšímu cviku.
8
Lehněte si na břicho a natáhněte špičky.
9
Levou nohu zvedneme v natažené poloze, vydržíme tři vteřiny. Pomalu a plynule položíme. Totéž s pravou nohou. Střídáme, každou nohu zvedneme pětkrát a vstaneme.
10
Přejdeme k třetímu cviku. Lehneme si na záda a ruce pokládáme podél těla dlaněmi k zemi.
11
Chodilo jedné nohy opřeme o kolenu druhé nohy.
12
Zvedneme zadek, vydržíme tři vteřiny a pokládáme. Vystřídáme nohy, vždy po pěti v sérii.
13
Takto opakujeme tyto tři základní cviky znovu, nejlépe třikrát.

Po pár týdnech, až se budete na to cítit, přidejte další cviky. Na tomto webu naleznete i videa s cviky pro ženy i pro muže, výběr je široký.

Autor: chorche
Hodnocení
Anýša (neověřeno) | Ne, 05/20/2012 - 14:14

Jak na plochý zadek? Jak ho vytvarovat? Zamaskovat? Nějaké rady tipy? Díky moc :)

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Vyzrát na problémové partie těla jako jsou boky, chce dnes každá třetí žena. Sedavá práce, nedostatek pohybu, i často opomíjená životospráva. To vše m…
Obrázek není k dispozici
Cvičení doma má několik výhod. Cvičit můžeme v kterémkoli čase, při jakémkoli počasí a v každém věku. Tisíce návodů na cvičení doma najdeme na interne…
Obrázek není k dispozici
Běhání patří k nejúčinnějším metodám pro zdravé hubnutí. Začínající běžci se obvykle dopouští řady začátečnických chyb, které jim hubnutí značně znepř…