Přejít k hlavnímu obsahu

Ako vyplniť formulár pre Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2011 cez internet

18. Květen 2011

Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2011 sa vykoná na celom území Slovenskej republiky k 21. máju 2011. Preto zapíšte do formulárov pre sčítanie informácie k tomuto dátumu. Formulár pre Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2011 prevezmete od sčítacieho komisára. Popíšem postup, ako formulár pre Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2011 ľahko vyplniť aj elektrnicky cez internet z domova či kancelárie.

Co je potřeba

Identifikátor a overovací heslo od komisára

1

Sčítací komisári začali 13. mája 2011 navštevovať domácnosti, ktoré patria do ich sčítacieho obvodu. Sčítací komisár odovzdá bývajúcim členom domácnosti sčítacie tlačivá - formuláre pre Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2011. Od sčítacieho komisára prevezmete tieto sčítacie tlačivá:

a) A. Údaje o obyvateľovi pre každého člena domácnosti,
b) B. Údaje o byte vyplní jedna osoba za celú bytovú domácnosť,
c) C. Údaje o dome vyplňuje vlastník alebo správca domu za každý dom jedno sčítacie tlačivo.

2

Dôležitý je tzv. rozhodný okamih. Rozhodujúcim okamihom sčítania obyvateľov, domov a bytov 2011 je polnoc z piatka 20. mája 2011 na sobotu 21. mája 2011, ku ktorému sa zisťujú údaje uvedené v zozname. Všetky udalosti, akými sú narodenie dieťaťa, úmrtie, sobáš, sťahovanie, zmena zamestnania a pod., ktoré sa udejú do polnoci 20. mája 2011, majú občania zapisovať do sčítacích formulárov. Všetky udalosti, ktoré sa udejú po polnoci 20. mája 2001, budú už predmetom zisťovania v ďalšom sčítaní - v roku 2021.

3

Vláda Slovenskej republiky svojím nariadením ustanovila čas sčítania od 13. mája 2011 do 6. júna 2011. Formuláre pre Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2011 v listinnej podobe sa majú vypĺňať od 21. mája 2011 do 6. júna 2011. Pozor: údaje v elektronickej forme cez internet sa budú zisťovať od 21. mája 2011 do 29. mája 2011 - teda máte menej času.

4

Elektronické sčítanie je možné prostredníctvom špeciálnej internetovej stránky www.scitanie2011.sk. Ak sa definitívne rozhodnete vyplniť sčítacie tlačivá elektronicky, informujte o tom sčítacieho komisára. Od 21. mája 2011 otevrete túto internetovú stránku: www.scitanie2011.sk a vložíte svoj identifikátor. Tzv. identifikátor a overovací heslo ste dostali do komisára.

Pri sčítaní obyvateľov, domov a bytov v roku 2011 si verejnosť po prvý raz v histórii bude môcť vybrať, či sčítacie tlačivá vyplní v listinnej podobe alebo v elektronickej forme. V elektronickej forme budú k dispozícii okrem slovenčiny aj v anglickom jazyku a v jazykoch národnostných menšín (maďarskom, rómskom, rusínskom a ukrajinskom).

Štatistický úrad Slovenskej republiky informuje, že údaje, ktoré poskytne Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2011, nie je v súčasnosti možné získať z iných zdrojov. Týka sa to napríklad údajov o vzdelaní, ekonomickej aktivite, dochádzke za prácou a do školy či o úrovni bývania. Pri Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2011 platí: Opíš prítomnosť, ovplyvníš budúcnosť.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak využít naklíčený česnek
Jak využít naklíčený česnek | rady a tipy. Česnekové stroužky, které na jaře změknou a vyraší jsou už chuťově velmi mdlé. Vyčpělé, jak by řekly naše b…
Obrázek není k dispozici
Jak zrušit pevnou linku
Pevná linka v dnešní době mobilních telefonů již není příliš využívána pro telefonickou komunikaci, ale mnoho lidí ji stále používá zejména pro připoj…
Teď už vám neuteče žádný recept nebo návod.

Všechny nové recepty, sezónní rady, tipy a návody najdete v pravidelném JakTak zpravodaji ve své e-mailové schránce. ZDARMA.