Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vydělat peníze na internetu

17. Březen 2011

Uvažujete, jak si vydělat peníze na internetu? Nemusíte umět programovat nebo se orientovat v technických oblastech internetu. Stačí sledovat internet a použít vlastní rozum. Nevěříte? Pár tipů pro zájemce.

Co je potřeba

zdravý rozum
rozlišovací schopnost
kreativitu

1
Snadný výdělek na internetu neexistuje Zapomeňte na snadný výdělek, kde vám nabízejí desítky tisíc z domu. Všimněte si, že vám takové webové stránky nic podstatného nesdělí, pouze z vás chtějí vytáhnout vaši e-mailovou adresu a peníze. Chcete-li vydělat na internetu, musíte postupovat systematicky. Vše si řádně naplánujte, jakýkoli poznatek si poznamenejte. Sledujte zejména chování uživatelů internetu, určitě se vám to bude hodit. Zapisujte si, kolik takové práci věnujete každý den času, uděláte si obrázek o tom, zda se vám to vyplatí.
2
Vlastní aktualizovaný web Začněte založením vlastní internetové prezentace. Může to být kupříkladu tematický blog nebo fórum. Druhým krokem je zvyšování návštěvnosti. Platí pravidlo, že čím víc uživatelů na váš web bude chodit, tím větších výdělků se dočkáte. Na čem vydělávat? První možností je bannerová reklama. Kontaktujte mediální a PR agentury a reklamní plochy jim nabídněte. Jaká je jejich cena? To je individuální, pokud pracujete s cílovou skupinou, která je pro inzerenty hůře dostupná, pak si můžete nasadit vyšší cenu. Server, který navštěvuje přes tisíc lidí denně, si může na bannerové reklamě vydělat padesát až sto tisíc korun. Záleží na šikovnosti správce webu. Druhou možností jsou kontextové reklamy. Jedná se např. o službu Google Adsense, Etarget nebo AdFox. Na svůj web umístíte kód, který generuje krátké textové reklamní jednotky inzerentů. Za každý proklik získáte peníze. Později můžete prodávat i odkazy v patičce nebo zpeněžit samotný web.
3
Vlastní MFA web Také jste někdy něco hledali a narazili na stránku, která vám prakticky nic nesdělila? Na první pohled byla jednoduchá, strohá, s nijak hezkým designem, někdy s velkým množstvím reklamy. Věřte, že jste narazili na MFA web, jehož jediným cílem je výdělek. Takové stránky jsou kvalitně optimalizované pro vyhledávače, a zpravidla uživatelův dotaz nezodpoví. Nabízejí však v menu či někde naboku reklamní odkaz, který odpověď na váš dotaz nabízí. Takové weby vydělávají na kontextové reklamě, hovoří se o tom, že MFA weby jsou prakticky českou specilitou, jak z programu Google Adsense vytáhnout peníze (MFA – Made for Adsense). Samozřejmě se nejedná o příliš etickou cestu k výdělku, a proto ji nedoporučuji. Přesto takové weby nesou největší pasivní zisky, jednou web vytvoříte, a už vám jen vydělává. Nemusíte se prakticky o nic starat.
4
Affiliate marketing Affliate program – užívá se také partnerský či provizní program. Stačí skrze své webové stránky „posílat“ uživatele na stránky vašich partnerů. Může to být například aukční portál či cestovní kancelář. Pokud si návštěvník zakoupí nějaký produkt či se u partnera registruje, vy získáváte provizi. Ta se pohybuje od několika haléřů až po několik set korun (např. zájezdy). Seznam naleznete zde: http://webtrh.cz/16-ceske-affiliate-programy
5
Nákup a prodej domén Věřte, nebo ne, ale i zakoupením domény za necelé tři stovky můžete vydělat několik tisíc. Stačí mít „pod čepicí“ a sledovat, o co by mohl být zájem. Pokud byste v současnosti vlastnili doménu reality.cz nebo prace.cz, věřte, že byste dostávali nabídky dnes a denně a řada z nich by byly i statisícové. Jak na takový spekulativní e-business? Sledujte, co je právě trendem a co má vyhlídku do budoucnosti. Můžete reflektovat mediální trh – když vyhraje ten či onen v Superstar, hned registrujte jeho jméno. V buducnosti ho budou hledat tisíce fanoušků a taková doména je pak dobře prodejná.
6
Aukro a jiné aukční servery Není pochyb o tom, že Aukro je největším a nejúspěšnějším aukčním serverem na českém internetu. Jeho variace naleznete i v dalších státech – Slovensko, Bělorusko, Bulharsko, Kazachstán, Maďarsko, Polsko, Ukrajina... Zkuste toho využít, pravidelně sledujte nabídky v zahraničí a nebojte se pak zboží prodat u nás či v jiném státě za vyšší cenu. Řada uživatelů Aukra totiž tuhle příležitot vůbec nevyužívá. Navíc v každém státě je po určité „věci“ různě silná poptávka, což vám hraje do karet. Co je ale potřeba, je znalost cizího jazyka či nějaký světový jazyk, kterým se dorozumíte. Mohou to být kupříkladu známky, kterým rozumíte a které koupíte na Slovensku, poté prodáte o dvacet procent dráž v ČR.
7
Čemu se vyhnout Weby slibující snadný a vysoký výdělek, investiční programy nabízející vysoké zhodnocení, pyramidy nebo letadla a klikačky. To je výběr jen několika málo „systemů“, které nedoporučuji využívat. Nespoléhejte na to, že jste na internetu anonymní a že vás zákon nedostihne. Pro obchod zde platí stejná pravidla jako kdekoli jinde. Většina příležitostí k výdělku je spekulativní, nepočítejte s trvalým zdrojem příjmu, pokud se do e-businessu nepustíte se zdravým rozumem.
Autor: JakTak
Hodnocení
Martina_M (neověřeno) | Pá, 09/13/2019 - 13:21

Celkem mi tu chybí možnost tradingu, třeba takový Forex může být dost zajímavým způsobem, jak si vydělat. Víc než u čehokoliv jiného tady ale platí, že zadarmo to rozhodně není. Stojí za tím spousta vzdělávání a konkrétně v mém případě taky dlooouhé experimentování s demo účtem, každopádně je to rozhodně možnost, která stojí za pozornost a hodilo by se ji do článku doplnit :)

Matěj Rozehnal (neověřeno) | Pá, 08/16/2019 - 20:41

Způsobů, jak si vydělat peníze na internetu je v dnešní době hned celá řada. Asi jedním z nejlepších je podle mého založit si svůj vlastní internetový obchod. Právě to jsem před lety udělal já a zatím jsem velmi spokojen. Dokonce teď přemýšlím i nad tím, že bych otevřel kamennou prodejnu. Jediné, v čem nemám zatím moc jasno je to, jak do ní nalákat zákazníky. Někde jsem četl, že v tomto ohledu jsou docela účinné takové ty projektory na projekce loga obchodu. Nemáte s tím někdo zkušenost?

Petr (neověřeno) | Pá, 04/19/2019 - 06:31

V dnešní době se už skoro jinde než na internetu peníze nevydělávají. Já bych to jinak nedokázal. Hodně informací na toto téma jsem se dozvěděl na https://www.worp.eu/ a pomohlo mi to při mojí práci.

bd (neověřeno) | Út, 01/22/2019 - 20:15

Nabízím možný přivýdělek po internetu, dělat to může úplně každý stačí jen chtít, nevzdávat to a chtít to někam dotáhnout.Čím více času stráveného u tohohle online "projektu" tím více můžete mít peněz. Nutno podotknout, že se nejedná o žádné prodávání parfémů, clickbaity, klikání na reklamy za pár centů ani nic podobného. Kdo bude mít zájem tak na mejlu se dozvíte více. Prosím jen vážné zájemce. bdworldob@gmail.com

Vlasta Bůček (neověřeno) | Út, 01/08/2019 - 14:32

No, já si myslím, že jeden z nejlepších způsobů, jak si v současné době vydělávat přes internet je třeba založit si vlastní eshop. Já jeden mám už cca dva roky a rozhodně si stěžovat nemohu. Už ze začátku je ale potřeba také počítat s tím, že do eshopu bude nutné něco investovat. Ať už co se týče naprogramování, nebo třeba reklamy. Právě o tu se mi ale naštěstí stará jeden PPC specialista, což mi šetří dost času a starostí.

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Měli jste někdy obavy, zda nedostáváte do rukou padělané bankovky? A věděli jste, jak jejich pravost či skutečnou hodnotu rozpoznat? Dnešní moderní, k…
Vystačit s penězi je u mnohých lidí a v rodinách velký problém. Obzvlášť tam, kde rodinné příjmy jsou nízké a skutečně není z čeho ušetřit. Je nutné h…
Obrázek není k dispozici
Již mnoho bylo napsáno o smluvní pokutě a o jejím využití v praxi a na toto téma lze najít na internetu mnoho článků. Vedle smluvní pokuty, byla-li me…
Obrázek není k dispozici
Odstupné člověku pomáhá překonat dobu, kdy ztratil dosavadní práci a hledá si novou. Zda-li zaměstnanci právo na odstupné vůbec vznikne a v jaké výši…
Obrázek není k dispozici
Smluvní pokuta je pravděpodobně nejznámější a nejvyužívanější zajišťovací institut pro případ porušení smluvní povinnosti. Hrozba smluvní pokuty má d…