Přejít k hlavnímu obsahu

Jak a které hračky do vody vybrat

I když je péče o kvalitu vody důležitá, občas pro ni majitelé bazénů zapomínají na to nejdůležitější – zábavu. Ať se jedná o relax na nafukovacím lehátku do vody nebo blbnutí se stříkací pistolí, vodní radovánky snadno strhnou i ty největší suchary. Možností, jak se vyblbnout, je nespočet, což i umožňuje široká paleta hraček do vody.

1

Nafukovací hračky
První, co si člověk představí při zmínce o koupacích hrátkách, jsou nafukovací hračky všemožných forem. Nafukovací lehátka do vody, kruhy nebo nafukovací fauna – to všechno známe. Věděli jste ale, že je například k mání plovoucí bar, a to včetně zásobníku na led a držáků na nápoje?

2

Míče, míčky, mičudy

3

Podvodní zábava
Ne všechna legrace se nutně musí odehrávat nad hladinou, pro všechny začínající potapěče je zde řada hraček do vody v pravém slova smyslu – neoprénové tyčky naučí všechny děti základům potápění a to navíc prostřednictvím dobrodružné hry. Lovení perel nebo výprava k potopenému korábu? Fantazii se meze nekladou!

4

Sport
I pro sportu chtivé nadšence se najde zajímavé příslušenství. Je libo si zahrát vodní pólo? Není problém bazén pomocí nafukovacích branek nebo volejbalové sítě proměnit v hřiště. Pro vyznavače skoků do vody je pak k mání skokanské prkno.

5

Plovací vaky
Odpočinout na vodní hladině si můžete i bez nafukovacích lehátek do vody. Plovací vaky se příjemně vznáší díky syntetickým kuličkám, které zaručí pohodlí i na souši. Ve výsledku tak můžete relaxovat obojživelně!

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak vybrat bazénový vysavač
Obrázek není k dispozici
Jak vybrat vhodnou bazénovou filtraci
Jak čistit ekokůži