Přejít k hlavnímu obsahu

Jak a které hračky do vody vybrat

I když je péče o kvalitu vody důležitá, občas pro ni majitelé bazénů zapomínají na to nejdůležitější – zábavu. Ať se jedná o relax na nafukovacím lehátku do vody nebo blbnutí se stříkací pistolí, vodní radovánky snadno strhnou i ty největší suchary. Možností, jak se vyblbnout, je nespočet, což i umožňuje široká paleta hraček do vody.

1
Nafukovací hračkyPrvní, co si člověk představí při zmínce o koupacích hrátkách, jsou nafukovací hračky všemožných forem. Nafukovací lehátka do vody, kruhy nebo nafukovací fauna – to všechno známe. Věděli jste ale, že je například k mání plovoucí bar, a to včetně zásobníku na led a držáků na nápoje?
2
3
Podvodní zábavaNe všechna legrace se nutně musí odehrávat nad hladinou, pro všechny začínající potapěče je zde řada hraček do vody v pravém slova smyslu – neoprénové tyčky naučí všechny děti základům potápění a to navíc prostřednictvím dobrodružné hry. Lovení perel nebo výprava k potopenému korábu? Fantazii se meze nekladou!
4
SportI pro sportu chtivé nadšence se najde zajímavé příslušenství. Je libo si zahrát vodní pólo? Není problém bazén pomocí nafukovacích branek nebo volejbalové sítě proměnit v hřiště. Pro vyznavače skoků do vody je pak k mání skokanské prkno.
5
Plovací vakyOdpočinout na vodní hladině si můžete i bez nafukovacích lehátek do vody. Plovací vaky se příjemně vznáší díky syntetickým kuličkám, které zaručí pohodlí i na souši. Ve výsledku tak můžete relaxovat obojživelně!
Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Fotografie: Bazenyshop.cz

Hodnocení
Denča (neověřeno) | Út, 09/17/2019 - 18:46

Super článek. My máme pro děti taky spoustu hraček do vody. Letos jsme ale koupili pořádně velký bazén z https://www.albixon.cz/bazeny/ , ve kterém jsme se s dětmi zabavili i bez hraček, takže si na ně za celé léto ani nevzpomněly.

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici