Co je potřeba

- hydratační krém
- pilník, nůžtičky, tyčinka na zatlačení kůžičky
- pemza
- lak na nehty

1

Péče o ruce není extra složitá. Každodenní běžnou záležitostí by mělo být alespoň používání hydratačních krémů. Pokožka tak bude na dotyk jemná a ne popraskaná. Kůže na rukou dostává opravdu zabrat: mytí nádobí, vaření atd. Nepodceňujte tedy péči o ruce a dopřejte jim alespoň základní starost.

2

Nehty na rukou jsou hodně viditelné a často poutají pozornost. Nemusíte navštěvovat špičkové salóny a každý měsíc utrácet stovky za dokonalou manikúru. Nehty si můžete zkrášlit i v pohodlí domova. Stačí vám k tomu pilník a lak na nehty. Jestliže nechcete trávit čas úpravou nehtů, tak dbejte na to, aby se vám za nimi neusazovaly nečistoty. Pozor na známý zlozvyk kousání nehtů, jelikož okousané nehtíky rukám zrovna nelichotí.

3

Starat se o své nohy mnoho lidí zapomíná. Ony si to přitom rozhodně zaslouží. Často tráví celé dny v botách a jsou poté unavené a bolavé. Stejně jako u rukou i tady byste měli používat hydratační krém na zvláčnění pokožky. Jeho pravidelné nanášení může zmírnit tvrdnutí kůže. To se často děje zejména na patách. Tvrdá kůže musí být obrušována, pokud se jí nebudete zbavovat, tak vám ztvrdlá místa mohou působit i bolest. Pro tento účel se výborně hodí pemza. I nohy můžete zkrášlit tím, že na nich upravíte nehty. Je to velmi propagované zejména v letních měsících.

Varování

Jakékoli kožní problémy řešte s kožním lékařem. Při ortopedických potížích se obraťte na ortopeda. V žádném případě příznaky toho, že něco není v pořádku, neignorujte.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2
Average: 2 (2 votes)