Co je potřeba

Program CCleaner

1

Z internetu (např. Slunečnice.cz) si stáhněte program Ccleaner, který v čistění registrů dobře pomůže. Čistit registry přímo ručně je totiž zdlouhavé a dosti ošemetné a snadno se může stát chyba, která už nepůjde vrátit.

2

Po úspěšné instalaci programu a jeho prvním spuštění zjistíte, že nám nepomáhá pouze s čistěním registrů, ale i s mazáním dočasných souborů aplikací či spolehlivým, jednoduchým a hlavně bezproblémovým odinstalováním programů, které již nepotřebujeme.

3

Začneme čištěním dočasných souborů aplikací. Pro záložku Windows nabízí program mnoho možností, kam se má podívat, vyhledat nepotřebné a přebytečné soubory a doporučit je ke smazání. V záložce Aplikace je to podobné. Pokud si s tím nechcete lámat hlavu, jednoduše zmáčkněte tlačítko Spustit Cleaner a nechte program pracovat.

4

Proces běží poněkud dlouho a po dokončení Vás informuje o tom, kolik nového volného místa při odstranění „zbytečností“ došlo. Nyní tedy přikročíme k hlavní činnosti, čištění registrů.

5

Program Ccleaner v této funkci doslova prošmejdí počítač a nalezne všechny problémy, které se týkají aplikací. Někdy například dojde k neúplné odinstalaci programu a kousek někde zůstane, najde záznam o již odinstalovaném programu v registrech či seznamech rychlého spouštění … to vše a více program nalezne. O problémech vás nejprve informuje a poté, je na váš příkaz smaže. Buď všechny, nebo jen vámi vybrané.

6

Poslední možností, kterou Ccleaner nabízí, je odinstalace aplikací. Tu provede program tak, že nezůstanou zbytky v registrech či jiných seznamech a váš počítač se bude chovat tak, jako by daný program nikdy nebyl instalován.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.6
Average: 4.6 (5 votes)