Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na Facebooku komunikovat se svými přáteli - chat

01. Leden 2010

Facebook nabízí několik nástrojů, které lze využít pro komunikaci s přáteli. Nejrychlejší interakcí disponuje chat. Samozřejmě pokud je uživatel právě přihlášen do svého profilu na Facebooku - tedy že je online.

1

Zadejte adresu Facebooku: http://www.facebook.com a přihlaste se.

2

Menu Facebooku je rozděleno na dvě klíčová pole. Výrazná lišta v horní části obrazovky, kde naleznete položky Hlavní stránka, Profil... a méně nápadná, šedá lišta v dolní části. Klikněte na položku Chat. V závorce se informativně zobrazuje, s kolika vašimi přáteli můžete právě chatovat.

3

Klikněte na uživatele, se kterým chcete otevřít chat. Napsaný text odesíláte Enterem na své klávesnici.

V položce Možnosti si můžete nastavit zvuk příchozí zprávy chatu. Stačí kliknout na položku Chat v liště, rozbalí se seznam přátel. Nad seznamem položka Možnosti.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak na Facebooku najít přátele
Na Facebooku můžete objevit i přátele, které jste dlouho neviděli. Vzájemné potvrzením přátelství ve Facebooku se vám budou zobrazovat informace a akt…
Obrázek není k dispozici
Jak si změnit vzhled Facebooku
Zdá se vám prostředí Facebooku už okoukané? Oživte si Facebook novým vzhledem. Pokud užíváte prohlížeč Mozilla Firefox, budete to mít velice snadné. V…