1

Zadejte adresu Facebooku a přihlašte se. Adresa http://www.facebook.com

2

K nalezení svých přátel vám Facebook nabízí dva nástroje. Vyhledání přátel skrze váš email nebo vyhledání přátel skrze vyhledávací pole. První varianta je jednodušší a rychlejší. Během několika sekund až minut vám Facebook vytvoří seznam všech přátel, které můžete požádat o přátelství, a sdílet tak s nimi informace. Druhá varianta je pracnější. Zadáte jméno do vyhledávacího pole a Facebook nabídne všechny uživatele, u kterých se jméno shoduje či je alespoň podobné. Klikněte v horním menu na položku Přátelé.

3

Využijte jednu z variant. Zadejte email a heslo, popřípadě jméno do vyhledávacího pole.

4

Prohlédněte si veřejné profily vyhledaných lidí. Neváhejte v případě nejistoty (například kvůli neostré fotografii) poslat uživateli Facebooku soukromou zprávu a ujistit se.

5

Facebook funguje na principu sociální sítě. Předpokládá se, že v reálném životě máte několik přátel, kteří se vzájemně znají. Jestliže objevíte jednoho z členů "vaší komunity" - tedy svého kamaráda, nahlédněte do seznamu jeho přátel. Tam můžete objevit další uživatele Facebooku, které znáte. Stačí kliknout v profilu kamaráda pod jeho fotografii.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.666665
Average: 3.7 (9 votes)