Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na Facebooku najít přátele

Na Facebooku můžete objevit i přátele, které jste dlouho neviděli. Vzájemné potvrzením přátelství ve Facebooku se vám budou zobrazovat informace a aktivity vašich kamarádů. Přátele na Facebooku můžete najít několika způsoby.

1

Zadejte adresu Facebooku a přihlašte se. Adresa http://www.facebook.com

2

K nalezení svých přátel vám Facebook nabízí dva nástroje. Vyhledání přátel skrze váš email nebo vyhledání přátel skrze vyhledávací pole. První varianta je jednodušší a rychlejší. Během několika sekund až minut vám Facebook vytvoří seznam všech přátel, které můžete požádat o přátelství, a sdílet tak s nimi informace. Druhá varianta je pracnější. Zadáte jméno do vyhledávacího pole a Facebook nabídne všechny uživatele, u kterých se jméno shoduje či je alespoň podobné. Klikněte v horním menu na položku Přátelé.

3

Využijte jednu z variant. Zadejte email a heslo, popřípadě jméno do vyhledávacího pole.

4

Prohlédněte si veřejné profily vyhledaných lidí. Neváhejte v případě nejistoty (například kvůli neostré fotografii) poslat uživateli Facebooku soukromou zprávu a ujistit se.

5

Facebook funguje na principu sociální sítě. Předpokládá se, že v reálném životě máte několik přátel, kteří se vzájemně znají. Jestliže objevíte jednoho z členů "vaší komunity" - tedy svého kamaráda, nahlédněte do seznamu jeho přátel. Tam můžete objevit další uživatele Facebooku, které znáte. Stačí kliknout v profilu kamaráda pod jeho fotografii.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak si změnit vzhled Facebooku
Zdá se vám prostředí Facebooku už okoukané? Oživte si Facebook novým vzhledem. Pokud užíváte prohlížeč Mozilla Firefox, budete to mít velice snadné. V…
Jak se neutopit v hlubinách Facebooku
Najde se dnes vůbec někdo, když pomineme starší generaci, kdo nemá účet na Facebooku? Asi to bude zanedbatelná menšina ve stamiliónovém počtu zúčastně…