Co je potřeba

profil na Facebooku

1

Pro založení stránky (page) je nutné, abyste se přihlásili. Navštivte domovskou stránku Facebooku www.facebook.com a přihlaste se.

2

Zadejte adresu http://www.facebook.com/pages/

3

Na stránce naleznete přehled fanouškovských stránek umístěných na Facebooku. V čele naleznete políčko +Vytvořit stránku. Klikněte na něj.

4

Zadejte název vaší nové stránky. Na Facebooku jsou prakticky dvě možnosti - založení stránky (page) a založení skupiny (group). Page narozdíl od group má jednu výhodu - název page (stránky) se bude zobrazovat také v URL. Taková stránka je pak lépe optimalizovaná pro vyhledávače jako je Seznam nebo Google. Proto uvádějte takový název stránky, který odpovídá vašemu byznysu. Můžete zadat název vaší společnosti. V našem případě jsme zvolili pro eshop zabývající se prodejem koupelnového vybavení TOPkoupleny - vybavení koupelny - www.topkoupelny.cz

Název je neměnný. Budete-li jej chtít změnit, budete muset vytvořenou stránku smazat.

5

Stránka je vytvořena. Začneme obrázkem. Ten umístíme místo velkého otazníku vlevo nahoře. Umístíme logo naší společnosti nebo obrázek, na němž nalezneme vyobrazení související s naším byznysem. My jsme pro náš případ zvolili logo internetového obchodu. Obrázek jsme umístili jednoduše: najeli jsme myší na pole s otazníkem a zobrazil se odkaz Změnit obrázek. Vybrali jsme Nahrát obrázek - tedy z našeho počítače.

6

Naše stránka začíná mít svou "tvář". V záložce Informace upravíme informace. Například uvedeme otevírací dobu, kontaktní údaje a odkaz na webovou prezentaci. Zadáme sídlo společnosti. Adresa se nám automaticky propojí s Google mapami. Uživatelé si vaši firmu tak mohou jednoduše dohledat na mapě, aniž by museli mapy vyhledávat a adresu zadat.

7

Základní profil stránky naší firmy na Facebooku je na světě. Nyní bychom se měli pustit do dalších aplikací, které nám Facebook nabízí. Například vytvoříme fotogalerii. Jakákoli naše úprava na stránce se zobrazí i v levém menu.

Varování

Právní omezení - Stránku můžete založit jen s oprávněním značky či osoby

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)