Co je potřeba

formulář pro sledování zásilek u České pošty
podací číslo zásilky
internet

1

Sledování zásilek - Česká pošta – umožňuje sledovat Balíky Do ruky, Balíky Na poštu, Cenné balíky, EMS, Cenná psaní – vnitrostátní, z ciziny i do ciziny. Od 15. listopadu 2011 lze nově sledovat i Doporučené zásilky – a tedy podání zásilky a dodání zásilky.

2

Pro sledování zásilek u České pošty je zapotřebí navštívit oficiální stránky České pošty. Na konci návodu pro sledování zásilek u České pošty naleznete přímý odkaz na formulářové pole.

3

Do formuláře vepište číslo zásilky. Správným formátem je např. bo1234567890c, nebo zadejte původní kód země, v níž byla zásilka podána. Podací číslo zásilky se skládá z těchto částí:

PREFIX – což je kód druhu zásilky, většinou se skládá ze dvou písmen, např. BP – Balík Na poštu
VLASTNÍ ČÍSLO ZÁSILKY – skládá se z 9 nebo 10 čísel
SUFFIX - kód, který znázorňuje typ podavatele, např. C, nebo ISO kód země původu, např. GB (Velká Británie a Severní Irsko).

4

Klikněte na tlačítko Odeslat formulář. V nástroji sledování zásilek České pošty se vám zobrazí, kde se zásilka právě nachází, popřípadě zda zásilka byla v pořádku doručena.

Tipy

Podací číslo zásilky z ciziny může mít i specifický formát země původu.

Při zadávání podacího čísla zásilky do nástroje sledování zásilek u České pošty není nutné u kódů s písmeny rozlišovat velká a malá písmena.

Varování
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.1
Average: 3.1 (10 votes)