Co je potřeba

přístup k internetu a znalost spisové značky případu

1

Novinka má usnadnit přístup občanů k soudům a urchlit soudní řízení. Občané mohou prostřednictvím elektronického systému na internetu nahlédnout do svého probíhajícího soudního řízení a sledovat, v jaké fázi se nachází a zobrazit si podrobnosti. Připravte si spisovou značku, pod kterou je vaše žaloba vedena.

2

Navštivte webovou stránku infoSoud na adrese: http://infosoud.justice.cz/InfoSoud/public/search.jsp (nakonec článku připojuji přímý odkaz).

3

Vyberte typ soudu, který vaše řízení řeší. Doplňte spisovou značku. Tu dostanete na všech dokumentech, které jste od soudu obdrželi. Spisová značka se skládá ze čtyř částí: číslo senátu, druh věci, běžné číslo a za lomítkem pak ročník. Tlačítkem pak zobrazte průběh řízení.

Tipy

Ukázka spisové značky: 23 Cdo 3749/2008

Varování

V InfoSoudu pro okresní soudy se zobrazují pouze spisové značky, které mají ročník větší než 2006 nebo jsou pravomocně neskončené. Pro Nejvyšší soud se zobrazují pouze spisové značky, které mají ročník větší než 2007 nebo jsou pravomocně neskončené.

Krajské a vrchní soudy nemají evidován průběh věcí neskončených před rokem 2008 z důvodu absence tohoto průběhu v informačním systému pro krajské a vrchní soudy. Toto se týká zejména obchodních agend konvertovaných z předchozího systému.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.625
Average: 3.6 (8 votes)