Přejít k hlavnímu obsahu

Jak ošetřit pokožku po poštípání hmyzem

Spolu s létem a dovolenou nám hrozí mnohem větší riziko pokousání anebo poštípání hmyzem. Nejčastěji za nepříjemným zážitkem stojí komáři, vosy, včely, ovádi, čmeláci, muchničky, sršni, ale také třeba i blechy. Nejdůležitějším krokem ošetření pokožky je prevence, kdy si do bytu pořídíme sítě proti hmyzu, do zástrček použijeme repelenty, očkujeme se a do přírody vyrážíme vhodně oblečeni a ošetřeni spreji a krémy s repelentním účinkem. Štípance jsou kolikrát nepříjemné, bolestivé, svědivé a jsou častou lokalitou infekčních zánětů. Co bychom měli vědět a jak ošetřit pokožku po takovém poštípání?

Diskuze k článku

Přidat komentář

Eva Kaplanová (neověřeno) | Pá, 09/16/2011 - 22:43

Dobrý den,
ve Vašem článku jsem se dozvěděla velice zajímavou informaci a to, že Tea tree oil je přirodním antiperspirantem. To myslíte opravdu vážně? Pokud vím, Tea tree oil je známé antiseptikum, nespletla jste si pojmy?
Dále mi Váš článek připadá chaotický. Jisté věty jsem musela číst opakovaně, abych vůbec pochopila, co tím chcete říci. Nešlo by psát články srozumitelněji? Myslím, že všichni čtenáři by se v nich poté mnohem lépe orientovali.

Adriana Dosedělová | Pá, 09/16/2011 - 23:25

Dobrý večer,
Tea tree oil má mnoho účinků. Je prostředkem proti pocení, je tedy antiperspirantem, ale i antiseptikem. To, co dokáže tea tree oil by bylo na další články.
Je možné, že Vám článek přijde chaotický, ale je také možné, že kdyby byl napsán podle Vašeho obrazu, byl by chaotický pro změnu pro někoho jiného. Pokud bude v mých silách ráda Vám s individuálním problémem pomůžu. Přeji dobrou noc.

Adriana Dosedělová 2 (neověřeno) | So, 09/29/2012 - 11:52

Dobrý den,
tea tree oil je znám pro své dezinfekční účinky, protizánětlivý efekt i antibakteriální účin, kromě toho i antiperspirantem... eliminuje pot a zápachy. Pravdou je, že tento článek obsahuje celkem neznámé a odborné termíny. Pokusím se tedy ještě více zjednodušit věty a nemluvit tak odborně.

ATItas48 (neověřeno) | Ne, 07/06/2014 - 20:35

Dobrý den, já používám tea tree oil, mám .to vyzkoušené a pro psa používám před a po vyndání klíštěte Betadiene

janaheda (neověřeno) | So, 06/13/2015 - 08:23

Běžné rady, které by měl vědět asi každý, i když je možné, že si to v tu chvíli neuvědomíme. Ovšem je tady opomenuta ještě jedna - univerzální - i na alergie potravinové: dodání rychle Ca (vápníku) v nejjednodušší a nejrychlejší formě - rozpustných šumivých tablet. Alespoň dvou tablet do sklenice vody a rychle vypít. Pomoci by měly do 20 minut až půl hodiny od kožníchproblémů. Jelikož jsem alergička, mám to vyzkoušené.

Hana (neověřeno) | So, 06/13/2015 - 17:54

Další zajímavé články

Jak si poradit s migrénou | rady
Jak snížit bolest kloubů
Jak využít angínovník
Jak vyrobit a využít karmelitské kapky