Přejít k hlavnímu obsahu

Jak posílit bříško | tipy

15. Prosinec 2019

Jak posílit bříško | tipy. Léto je v plném proudu a mnoho z nás se ještě snaží na poslední chvíli shodit nějaké ty přebytečné kilogramy a posílit rizikové partie do plavek. Bříško patří mezi nejvíce sledované části těla společně se zadečkem a stehny. Oslňte tedy své okolí krásně zpevněnými břišními svaly. S cvičením můžete začít třeba hned.

Co je potřeba

- pevná vůle
- chuť cvičit

1

Jestliže chcete bříško posílit, tak musíte cvičit. Základem je pravidelnost. Snažte se cvičení věnovat minimálně třikrát týdně. Mnohem účinnější je opakování několika cviků každý den. Jestliže nebudete poctiví, tak nemůžete čekat viditelné výsledky.

2

K vysněné postavě vám může pomoci i změna jídelníčku. Zařaďte do něho méně kalorické potraviny, ale snažte se zachovat vyvážený příjem cukrů, tuků a bílkovin. Nezapomínejte hodně pít, tekutiny jsou pro naše tělo důležité a pomáhají odplavování škodlivých látek z organismu.

3

Nejznámějšími cviky pro posílení břišních svalů jsou sedy lehy. Bohužel nejsou vhodné pro ty, kteří mají problémy se zády. Pokud patříte do této skupiny, tak můžete provádět poloviční sedy lehy. Velmi účinné jsou i nůžky, při kterých ležíte na podložce a nohy zvednete trochu nad ní. Poté s nimi kmitáte a pohyb připomíná stříhání nůžek.

Cvičte pravidelně, dočkáte se tak vysněného bříška.

Při cvičení plynule dýchejte. V žádném případě nezadržujte dech.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vybrat gymnastický míč | rady
Jak zhubnout při cvičení doma | tipy
Obrázek není k dispozici
Jak cvičit na eliptickém trenažéru
Jak na domácí posilování | rady