Co je potřeba

- pevná vůle
- chuť cvičit

1

Jestliže chcete bříško posílit, tak musíte cvičit. Základem je pravidelnost. Snažte se cvičení věnovat minimálně třikrát týdně. Mnohem účinnější je opakování několika cviků každý den. Jestliže nebudete poctiví, tak nemůžete čekat viditelné výsledky.

2

K vysněné postavě vám může pomoci i změna jídelníčku. Zařaďte do něho méně kalorické potraviny, ale snažte se zachovat vyvážený příjem cukrů, tuků a bílkovin. Nezapomínejte hodně pít, tekutiny jsou pro naše tělo důležité a pomáhají odplavování škodlivých látek z organismu.

3

Nejznámějšími cviky pro posílení břišních svalů jsou sedy lehy. Bohužel nejsou vhodné pro ty, kteří mají problémy se zády. Pokud patříte do této skupiny, tak můžete provádět poloviční sedy lehy.
Velmi účinné jsou i nůžky, při kterých ležíte na podložce a nohy zvednete trochu nad ní. Poté s nimi kmitáte a pohyb připomíná stříhání nůžek.

Tipy

Cvičte pravidelně, dočkáte se tak vysněného bříška.

Varování

Při cvičení plynule dýchejte. V žádném případě nezadržujte dech.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3
Average: 3 (1 vote)