Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit náplně (nejen) do perníku | recepty

04. Prosinec 2019

Náplně (nejen) do perníku | recepty. Pokud potřebujete naplnit čajové pečivo nebo perníčky s předstihem, přijdou vám vhod vyzkoušené a osvědčené recepty na trvanlivé náplně. Pečivo si naplníte v klidu až 14 dní předem, náplně se nekazí a ještě pomohou naplněnému cukroví rychleji změknout.

Co je potřeba

Potřebné suroviny jsou uvedeny u každého níže uvedeného receptu

1

Kokosová náplň

Suroviny: 100 g moučkového cukru, 150 g strouhaného kokosu, 150 g dětských piškotů, 200 g vody, trochu rumu, 1 vanilkový cukr

Postup přípravy: Kokos nasucho jemně opražíme na pánvi. Vychladlý promícháme s cukrem, mletými piškoty a vanilkovým cukrem. Zalijeme vodou s trochou rumu a vymícháme náplň. Náplň je trvanlivá.

2

Lískooříšková náplň

Suroviny: 150 g moučkového cukru, 50 g čokolády na vaření, 120 g Omegy, 150 g opražených lískových oříšků, 20 g kakaa, 50 g piškotových drobečků, 1 vanilkový cukr

Postup přípravy: Čokoládu s tukem rozpustíme a do mírně teplé směsi přidáme ostatní ingredience. Lískové oříšky předem lehce opražíme a jemně rozstrouháme. Jedná se o trvanlivou náplň.

3

Pomerančová náplň

Suroviny: 100 g krupicového cukru, 200 g proslazené pomerančové kůry, 120 g piškotových drobků, 200 g vody

Postup přípravy: Cukr a vodu svaříme, do rozvaru vmícháme jemně mletou pomerančovou kůru a mleté piškoty. Po vychladnutí používáme k plnění. Náplň musí být opravdu dobře vychladlá, při použití teplé ve výrobku kondenzuje vodní pára a je náchylnější k plesnivění. Náplň je trvanlivá.

4

Rumová náplň

Suroviny: 100 g krupicového cukru, 130 g piškotových drobečků, 35 g Omegy, 10 g moučkového cukru, 70 g vody, 40 g rumu

Postup přípravy: Krupicový cukr svaříme s vodou. Do vychladlého rozvaru přidáme rum a piškotové drobečky. V misce vyšlehejte Omegu s cukrem do pěny a poté spojte s piškotovou hmotou. Náplň patří mezi trvanlivé.

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak udělat čokoládové lanýže | recept
Čokoládoví lanýži | recept. Také patříte k milovníkům čokoládových lanýžů? Tak jistě víte, jak tato „láska“ leze do peněz. Pro všechny stejně postižen…