Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se přihlásit do pořadu Jak se staví sen

Přihláška do pořadu Jak se staví sen? Také jste milovníci televizních pořadů, které jsou zaměřené na rekonstrukci bytu? Jeden z nich u nás vysílá televize Prima a nese název Jak se staví sen. Mnoho lidí při sledování pořadu Jak se staví sen určitě zatoužilo po tom, aby se zkušený tým návrhářů a architektů postaral i o jejich byt a ten perfektně zrekonstruoval a zvelebil. Tento sen však nemusí být nedosažitelný, jelikož stačí pouze vyplnit přihlášku na jeden z castingů, které tato televize pravidelně vypisuje.

1
Prvním krokem je samozřejmě vyplnění přihlášky do pořadu Jak se staví sen na internetových stránkách televize Prima, které jsou www.iPrima.cz.
2
Cesta k přihlášce do pořadu Jak se staví sen je poměrně jednoduchá: na výše uvedené internetové adrese vyberte možnost „Pořady“, zde vyperte písmeno „J“ a v seznamu pořadů vysílaných na této televizní stanici začínající právě tímto písmenem vyhledejte pořad Jak se staví sen. Poté již stačí kliknout na název tohoto pořadu a otevře se vám webová stránka, která je celá věnována tomuto programu. Zde lze nalézt právě i potřebnou přihlášku.
3
V dané přihlášce do pořadu Jak se staví sen je nejenom nutné uvést informace o vaší osobě a o vašem bytě, ale samozřejmě i důvody, proč se chcete přihlásit a proč by měl celý tým přijet právě za vámi. Vše je nutné doplnit také několika fotografiemi, a to jak celé nemovitosti, tak i místnosti, kterou chcete změnit. To vše by měli doplnit i fotografie vaší rodiny.
4
Jakmile formulář vyplníte a odešlete, nezbývá vám již nic jiného, než čekat na to, zda právě vaši rodinu pozvou na casting. Vše většinou závisí nejenom na vzhledu vašeho bytu, ale i na vaší originalitě.
5
Pravdou je, že dle informací na webu TV Prima jsou upřednostňovány hlavně větší rodiny. Pokud však toto nesplňujete, určitě to není žádnou překážkou pro podání vaší přihlášky do pořadu.
6
Budete-li pozváni na casting na pořad Jak se staví sen TV Prima a tím úspěšně projdete a budete vybráni do samotného pořadu, máte vyhráno.
7
Pak se již stačí pouze domluvit se štábem na natáčecích dnech a pořad Jak se staví sen se bude odehrávat právě ve vašem domě či bytě, díky čemuž se dočkáte vytoužené rekonstrukce.

Přihlášku do pořadu Jak se staví sen 2014 naleznete na webu iPrima.cz

Autor: chorche
Hodnocení
Gabriela Ciprová (neověřeno) | Ne, 11/27/2016 - 23:34

Dobrý den.Chci se zeptat,jestli se mohu přihlásit do pořadu Jak se staví sen ? Nemohu najít přihlášku.
Děkuji Gabriela Ciprová

Pavla (neověřeno) | So, 11/26/2016 - 12:12

Dobrý den chtěla bych se s účastnit proměny dětského pokoje.Bydlime v pronajatém bytě 2+1 v jednom pokoji máme 4 děti páté spí v ložnici s námi.a kdyz přijde nevlastni syn tak spí z dětmi po kupé. Chtěla bych dětem udělat pokojík aby všichni děti byly sspokojeni.Jsou naše sluníčka. Tak bych jim prala to nejlepší. Tak nevím jak se mám přihlásit.dekuji za odpověď Tvrdikova z Caslavi

Šárka Černohorská (neověřeno) | Ne, 11/13/2016 - 14:48

Dobrý den, prosím vás, kde najdu přihlášku do pořadu Jak se staví sen. Chtěla bych tam přihlásit svoji sestru. Předem děkuji za info. Černohorská

Sylva Svitáková (neověřeno) | Po, 11/07/2016 - 19:33

Dobrý den.Mám kamarádku 42 let které před 3 lety ji zemřel přítel na rakovinu.Vychovává syna 11 let.Je velmi hyperaktivní a to se podepsalo na jejich bydlení.Bydlí v bytě 2+1 v Bojkovicích.Moc bych si přála aby se dostala řada i na ni ve vašem pořadu Jak se staví sen.Děkuji Svitáková

Další zajímavé články