1

Příznaky
Hlavním příznakem je nepříjemné svědění a pálení v intimních partiích. Stydké pysky mohou být zarudlé a oteklé. Může se objevit výtok, ale bude bílý či tvarohovitý. Každá žena, která již někdy mykózu měla, jistě pozná, že zánět opět dorazil. Příznaky jsou totiž nezaměnitelné.

2

Léčba
Navštivte svého gynekologického lékaře, který vám udělá potřebné vyšetření a předepíše léky. Nejčastěji to jsou různé masti, které se aplikují kolem stydkých pysků nebo tabletky, jež se zavádějí do pochvy. Ty většinou problém vyřeší.
Nečekejte až do té doby, kdy už je bolest silná, ale navštivte gynekologa hned. Tyto problémy má mnoho žen, tak se za ně nemusíte stydět.

3

Příčiny
Častou příčinou, která způsobuje vaginální mykózu, je užívání antibiotik. Nabourají přirozené poševní prostředí a tím pádem se mohou přemnožit kvasinky. Může ji však způsobit i hormonální antikoncepce. Vznik infekce podporuje vlhké a zapařené prostředí, špatná hygiena, stres či špatný pitný režim.

4

Prevence
Ihned po vykoupání v bazénu si svlékněte mokré plavky, jestliže jste u moře, tak to tolik nevadí, protože slaná voda má blahodárné účinky. Na intimní hygienu vždy používejte speciální gely s vyváženým pH určené pro intimní partie. Po pohlavním styku se důkladně umyjte. Nezapomínejte se v horkých letních dnech přiměřeně oblékat, zánět může být způsoben i zapařením.

5

I když je vaginální mykóza ženské onemocnění, může se přenést pohlavním stykem na vašeho partnera. U něho se však žádné příznaky nemusí projevit a přesto na vás nemoc může znovu přenést při dalším pohlavním styku. Pokud tomu tak je, tak vyhledejte pomoc lékaře.

Tipy

Stále se Vám vrací kvasinky? Vyzkoušejte přírodní pomoc Candix.

Varování

Rozhodně kvasinkovou infekci nepodceňujte. Pokud ji nebudete léčit, tak vám může způsobit jiné zdravotní komplikace.
Vždy navštivte lékaře.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.333335
Average: 3.3 (3 votes)