Co je potřeba

mapa, průvodce

1

Rezervujte si ubytování a letenku. Pokud nejste příliš nároční doporučuji hostelbookers.com pro ubytování a levné letenky najdete na www.clickforsky.com.

2

Poznávání města začněte na náměstí Piazza Maggiore, v jehož blízkosti se nalézají nejobdivovanější památky.Uprostřed náměstí stojí palác Palazzo di Re Enzo, který náměstí půlí na dvě části.Jedné této polovině dominuje Basilika di San Petronio. Je to chrám městského patrona, z venku upoutá nejen svou velikostí, ale také tím, že nemá dodělané průčelí.

3

Vydejte se některou uličkou do města a prozkoumejte ho. Mezi naprosto nejdůležitější stavby města patří velký objekt Palazzo dell Archiginnasio, kde sídlila slavná Boloňská univerzita.

4

Na nákupy je nejlepší je si vyjít po Via Rizzoli směrem k nedalekému náměstí trojúhelníkového tvaru. Na něm stojí dominanty města: Torre Asinelli a Torre Garisenda – dvě vysoké kamenné věže vyčnívající vysoko nad střechy okolních domů.

5

Dalšími významnými památkami, které stojí za vidění jsou Chrám svatého Dominika Basilica di San Domenico velký kostel, ve kterém je pohřben zakladatel dominikánů, svatý Dominik.Jezuitský kostel San Paolo Maggiore nabízí barokní příspěvek k tváři města, který je postavený z červených cihel.

6

Jistě by jste si měli vychutnat italské espresso v některé místní kavárničce s vyhlídkou na město.

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)