Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vyřídit mezinárodní řidičský průkaz

19. Červen 2011

Mezinárodní řidičský průkaz je doplňkovým dokladem pro řízení motorového vozidla v zahraničí, například v USA. Vydání mezinárodního řidičského vyžaduje pouze jednu návštěvu úřadu.

Co je potřeba

doklady
50 Kč

1

V ČR se vydávají dva vzory mezinárodního řidičského průkazu. Vídeňský a ženevský, tedy podle úmluv o silničním provozu.

2

Musíte navštívit v místě trvalého bydliště pracoviště evidence řidičů obecních úřadů obcí s rozšířenou působností.

3

Osobně nebo prostřednictvím zmocněnce podejte na úřadu žádost o vydání mezinárodního řidičského průkazu. Doložíte platný řidičský průkaz, doklad totožnosti (občanský průkaz, pas) a 1 barevnou nebo černobílou průkazovou fotografii (35x45 mm).

4

Mezinárodní řidičský průkaz obdržíte na počkání. Za vyřízení žádosti zaplatíte 50 Kč.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak ekologicky zlikvidovat auto | rady
Jak ekologicky zlikvidovat auto | rady. Jak se zbavit nepotřebného auta, které už dosloužilo? Dopřejte trochu přírodě a autovrak nechte ekologicky zli…
Obrázek není k dispozici
Jak si pořídit reklamu na auto
Máte auto a zdá se vám jeho provoz den ode dne dražší? Existuje možnost, jak si na sebe může automobil (při)vydělávat sám. Když má majitel auta zájem…