Přejít k hlavnímu obsahu

Jak uvařit thajské (čínské) nudle s krevetami | recept

Opékané thajské (čínské) nudle | recept. Cizokrajná kuchyně je v současné době populární. Vzniká řada restaurací, která láká na více či méně exotickou kuchyni. Ale objevuje se i řada návodů a receptů, jak si zaručeně pravý cizokrajný pokrm uvařit doma. Většina domácích kuchtíků pracuje s neznámými a složitými postupy. Mnoho lidí lákají recepty thajské nebo čínské kuchyně. Speciálně se jedná o recepty s opékanými nudlemi. Přináším vám recept na thajské opékané nudle s krevetami, který jsem vyčetla a postupně přetvořila k obrazu svému. Thajské opékané nudle s krevetami jsou na přípravu velice snadné a postup je rychlý. Více následující řádky.

Diskuze k článku

Přidat komentář

marcel (neověřeno) | Po, 04/25/2016 - 23:13

Asi tak. Tohle je upravený český recept, který někomu bude chutnat kdo tam nebyl a paní si ho velmi zjednodušila aby s tím neměla práci.Chutnat nebude mě a už určitě ne asiatům!!! Vařit nudle 15min.? olivový olej?Palmový! Cibule? Jen jarní cibulka! Omáčka pad thai! Nudle namočit do horké vody až změknou a pak je smažit! Citron vynechat a použít limetku. Zelenina jen spařená 2 min. a orestonaná s nudlemi,možno přidat vejce a tofu pro větší vydatnost. Nakonec posypat drcenými kešu oříšky. Je možno hodně variant s jakým masem i bez masa to udělat! Nudle použít raděj široké. Z tenkých máte jen plpu. Snažte se!

Další zajímavé články

Jak udělat humry po ďábelsku | recept
Jak čistit ekokůži