1

Posuďte nároky na čištění bazénu
Všimněte si, zda vás bazén hromadí hodně listů ze stromů či jiné nečistoty, a určete, jaký druh nečistot se zachycuje na stěnách bazénu. Identifikace druhů nečistot vám může při nákupu vhodného bazénového vysavače také pomoci.

2

Zvažte podle velikosti bazénu manuální nebo automatické čištění
Pokud máte větší bazén, jeho čištění s mechanickým bazénovým vysavačem vám zabere hodně času a energie. Také proto se u bazénových vysavačů objevuje údaj, pro jak velký bazén je bazénový vysavač vhodný. Tuto informaci nepřehlížejte.

3

Zvažte možnost ručního bazénového vysavače
Pro odstraňování špíny, listí a jiných nečistot v bazénu může postačit ruční bazénový vysavač. Tento typ bazénových vysavačů je nejlevnější, pohybuje se v řádech stokorun. Manuální volba umožňuje dohlížet na čištění bazénu. Nevýhodou ručního bazénového vysavače jsou nároky na váš čas – vyžadují obsluhu. Limitujícím faktorem je většinou také délka bazénové hadice. Ruční bazénové vysavače při vysávání nečistot z bazénu využívají sací síly filtračního systému pískové filtrace, proto se připojují přes skimmer (sběrač nečistot, který odvádí znečištěnou bazénovou vodu do filtrace).

4

Nasaďte cenově přístupnou poloautomatiku
Poloautomatický bazénový vysavač se dokáže na dně bazénu pohybovat samostatně, proto je mnohem komfortnější než vysavač mechanický. Jak to funguje? Membrána rozkmitá hubici ke krouživému pohybu a sací hlava se tak po dně bazénu pohybuje sama. Stejně jako ten ruční i poloautomatický bazénový vysavač využívá sací síly filtračního systému přes membránu, odsáté nečistoty jsou zachytávány ve filtrační nádobě. Instalace poloautomatického vysavače je rychlá a snadná, stačí se napojit na pískovou filtraci. Také cena poloautomatického bazénového vysavače je příznivá pro rodinnou peněženku. Pořízení přístroje vyjde na 5 až 15 tisíc korun.

5

Nejnáročnější vyberou automatiku
Plně automatický bazénový vysavač je pokročilé zařízení nezávislé na filtraci (má totiž vlastní pohon, čerpadlo a filtr), pro jeho obsluhu není vyžadována vaše pozornost. Velmi usnadní vaší práci a zaručí pravidelné čištění bazénu. Na vysavači umístěné senzory hodnotí stav povrchu bazénu a volí si potřebný režim čištění. K automatickému bazénovému vysavači se u dražších modelů přikládá i dálkové ovládání, můžete tak bazénového robota ovládat ručně, nebo jej přepnout na automatický režim čištění. Automatický vysavač do bazénu lze třeba nastavit na noční čištění, a tak si každé ráno můžete užít průzračně čistou vodu. Za luxus si ale připlatíte. Cena za pořízení bazénového robota se může ale vyšplhat i ke 200 000 korun.

6

Shromážděte o bazénových vysavačích informace
Podle velikosti bazénu, druhu vyskytujících se nečistot a stanoveném rozpočtu jste nyní schopni vybrat typ bazénového vysavače (plně automatický, poloautomatický nebo mechanický bazénový vysavač). Nechte si poradit od prodejce a porovnat rozdíly mezi vytipovanými vysavači do bazénu. Dobrým ukazatelem při výběru vysavače do bazénu mohou být uživatelské recenze, odborná rada osvědčeného prodejce je ale mnohdy nad zlato.

Bazenyshop.cz – Vše pro Váš bazén. Pomůcky pro čištění vody v bazénu a bazénové vysavače se vyplatí vybrat u osvědčeného prodejce s kvalitními referencemi od zákazníků. Navštivte specializovaný internetový obchod Bazenyshop.cz a přesvědčte se sami.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.857145
Average: 4.9 (7 votes)