Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat přebalovací pult

30. Listopad 2015

Očekáváte příchod miminka? Je to jedno z nejnádhernějších období ženy, tak si ho užijte v klidu. Nenechávejte věci na poslední chvíli a kupte miminku kojenecké oblečení a potřeby, co nejdříve. Až se narodí, čas mít nebudete. Souvisí to i se správnou volbou přebalovacího pultu, který budete potřebovat hned po příjezdu z porodnice domů. Jak ho vybrat?

1
1. Určení místa, kde bude přebalovací pult stát Prostor na přebalování by měl být vyhrazený. Rozmyslete si tedy dobře, kam tento druh nábytku umístíte. Je důležité, abyste zde měla vše rychle a snadno při ruce, otázkou je tedy hlavně praktičnost. Záleží na vás jestli to bude koupelna, kde si děťátko přebalíte hned po koupeli, ale každý z nás přece jenom řeší prostor v koupelně, takže zde bude asi výhodnější varianta skládacího pultu, který bude sloužit jako doplněk pultu základního. Variant je tedy spoustu, základní přebalovací pult může stát tedy jinde, než v koupelně, vhodná je i ložnice. 2. Stabilita Vždy dbejte v první řadě na bezpečnost svého dítěte. Skládací přebalovací stoly by měly být opatřeny protiskluzovými násadkami. Některé přebalovací pulty jsou opatřeny i kvalitními kolečky, které se dají zabrzdit. Jejich výhodou je, že s nimi můžete přejíždět po bytě tam, kde zrovna potřebujete přebalit. Pokud nemáte dostatek místa a svou situaci budete řešit přebalovacími podložkami, které budete moci rozložit na pračce, aj., volte takové, které budou mít kvalitní vyvýšení hran a omyvatelný materiál se síťkou. 3. Funkce pultu Přebalování Základní přebalovací pult slouží tedy výhradně k přebalování. Dítko si zde pohodlně položíte, přebalíte a natřete krémem proti opruzeninám. Určitě je dobré, když má váš pult velkou odkládací plochu, kam se dá položit znečištěná plínka, ale i kapsář, kam si sáhnete pro potřebné pomůcky. Nabízí se vám i pult v provedení komody. Skříňka, kterou máte doma se dá jednoduše na pult přestavět, pokud máte šikovného tatínka. Pokud se na to necítí, komoda 2 v 1 se dá i koupit. Investice do komody, která bude dále sloužit jako nábytek, když dítko odroste, má také něco do sebe. Koupání V dnešní době jsou na výběr i přebalovací pulty, které se pyšní dalšími možnostmi. Dítko si zde můžete nejen přebalit, ale i vykoupat. Součástí je vanička, která zajišťuje dokonalou očistu celého těla včetně vlásků. Ovšem hleďte na velikost vaničky, pokud bude příliš malá, nebude vám vyhovovat. Někomu prostě celkově systém pultu s vaničkou nevyhovuje, ale je to velice individuální. 4. Design Nejmodernější varianty přebalovacích pultů v sobě snoubí praktičnost a také neotřelý vzhled. Ten, kdo v místnosti řeší málo prostoru, jistě využije závěsné systémy, které jsou velmi zajímavé. Tzv. lehátko na zeď, které je ve tvaru L, kde na stěně máte přehledný kapsář a ve výklopném systému lehátko pro dítě, je sice netradiční, ale mnoho maminkami již uznávaný systém, který se těší velké oblibě. Nadčasový nábytek z bukové dýhy je sice dražší, ale o to více vydrží. Plastové přebalovací pulty nemusí být dostatečně pevné a odolné. Hleďte i na výšku, nosnost a materiál! Jako výhodné se jeví komody, které ovšem nelze přemístit. V tomto ohledu a využití malého prostoru se bude lépe hodit pojízdný přebalovací pult na kolečkách.
Autor: chorche
Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články