Přejít k hlavnímu obsahu

Jak založit offshore společnost

28. Leden 2014

Jak na založení offshore společnosti? Offshore společnosti jsou velmi žhavým tématem, které přitahuje pozornost nejen velkých firem, ale i podnikatelů. Základní myšlenkou offshore společností je skutečnost, že je její majitel osvobozen od daní buď celkově, nebo se platí pouze drobné poplatky. Pro účely offshore společností se vybírají zpravidla tropické ráje v tichomoří a dalších lokalitách. Založení offshore společnosti ovšem není zcela jednoduché, jak by se mohlo zdát.

1

Pro založení offshore společnosti se obraťte na českého nebo zahraničního poskytovatele zakládání společností na klíč. Pro zakládání offshore společností je zapotřebí prostředník, který bude zařizovat veškeré papírování i registrování. Společnosti, které jsou k tomu pověřené, tak musí odvádět pravidelné poplatky za zakládání společností.

2

Pokud jste se pro založení offshore společnosti už rozhodli, tak nejprve promyslete, k čemu takovou offshore společnost vůbec budete používat. Zpočátku zapomeňte na jakékoliv nezákonné aktivity, samotné offshore společnosti jsou kontrolovány ještě více než společnosti tuzemské, tedy především účetní transakce přes bankovní účty, které probíhají.

3

Pokud si nejste ještě jistí přesným zaměřením, tak vezměte v potaz, že se offshore společnosti pořizují především pro mezinárodní obchod, převádění majetku a jiné obchodní transakce, u kterých se platí vysoké daně. Ideální je zvážit, jak by se offshore společnost využila, protože pokud by nenašla to správné využití, tak by mohla být spíše ke škodě a ne k užitku.

4

Pokud jste pro offshore společnost pevně rozhodnutí, tak si ještě vyberte lokalitu. Mezi oblíbené lokality se řadí Seychely, Sv. Vincent, Belize, Marshallovy ostrovy a další. Rozdíly mezi jednotlivými zeměmi a jejich daněmi lze sledovat v mnoha tabulkách online.

5

Posledním krokem je kontaktování jedné ze společností, které offshore společnosti zakládají. Založení offshore společnosti je velmi rychlé, obvykle se zaplatí záloha a následně jsou vyřízeny právní úkony. Samotné založení offshore společnosti je obvykle do týdne a během 14 dnů už lze obvykle plně společností disponovat.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak na daňovou kontrolu
Daňové kontroly se hrozí velké množství lidí, tento strach je ovšem v mnoha případech přehnaný nebo dokonce i zcela zbytečný. Samotný fakt, že většinu…
Obrázek není k dispozici
Jak podat daňové přiznání online
Daňové přiznání se dříve podávalo pouze v papírové podobě, ovšem stále více vzrůstá obliba rychlejší a jednodušší možnosti podání a tou je ta elektron…
Obrázek není k dispozici
Jak vybrat daňového poradce
Daně patří mezi choulostivá témata a to především pro podnikatele. Pro nezkušené lidí je podání správně vyplněného daňového přiznání přinejmenším nočn…