Co je potřeba

Papír
Tužku
Tiskárnu
Počítač
Internet
Telefon
Občanský průkaz
Listinu vlastníka

1

Realizace hypotéky není zas až tak složitá, jak by se mohlo zdát. Pokud chcete uzavřít hypotéku online, nejprve si najděte kalkulačku hypotéky. Kalkulačka hypotéky vám pomůže vybrat si ten správný úvěr na bydlení. Mezi nejznámější a nejoblíbenější úvěry na bydlení patří hypotéka od Equa bank a hypotéka od České spořitelny.

2

Pokud jste se rozhodli pro nějaký typ hypotéky, zmáčkněte tlačítko „Sjednat hypotéku“ anebo „Refinancovat“ a zadejte základní parametry úvěru, který si přejete. Kalkulačka hypotéky vám následně ukáže všechny úrokové sazby i výši splátek, po potvrzení rekapitulace vám shrne parametry vašeho úvěru. Odesláním dojde k registraci s možností použít online telefonní poradnu.

3

Na váš email přijde formulář pro vytvoření hypotéky a následně vás bude kontaktovat i hypotéční bankéř, aby vám pomohl a probral s další možnosti hypotéky. Také vám přesně řekne, jaké dokumenty ke sjednání hypotéky potřebujete. Tento bankéř, by měl váš úvěr zpracovávat a vyřizovat.

4

Po domluvě všechny potřebné dokumenty pošlete svému bankéři online.

5

Po jejich odeslání obdržíte potvrzení o schválení hypotéky a smlouvu, kterou podepíšete a odešlete zpět. Smlouvu můžete jít také podepsat na jejich nejbližší pobočku. Největší síť poboček v Česku má hypotéka od České spořitelny. Schválení a uvolnění peněz potom obvykle proběhne do dvou až pěti pracovních dnů od podepsání smlouvy.

Tipy

Obdobný postup platí i pro refinancování hypotéky.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (1 vote)