kolo

Jak správně na kole projíždět zatáčky

V pátém díle seriálu o jízdě na horském kole jsme se s mistrem Evropy Jardou Kulhavým podívali na to, jak a kdy využít během jízdy smyky a jak správně projíždět zatáčkami.

Jak dodržovat zásady správné výživy (pro cyklisty)

Cyklistický trenér Viktor Zapletal popisuje pravidla správné výživy. Strava pro cyklisty musí být lehká i energeticky bohatá, aby bylo z čeho těžit při tréninku i při závodě na kole.

Jak vylepšit horské kolo

Vhodnými komponenty můžeme zvýšit funkčnost horského kola. Důležitým hlediskem je zejména váha kola, a proto vybereme lehčí gumy, kvalitní ráfky... Nezapomeňme na pohodlné sedlo nebo příjemnější gripy na řídítka.

Jak odstranit jezdecké chyby na kole

Žádný učený z nebe nespadl. A proto není žádná ostuda poučit se z vlastních chyb a nechat si poradit. Jízdu na kole si můžeme zpříjemnit i tím, že odstraníme nejčastější jezdecké chyby. Pojďme na to!

Jak správně nastavit výšku sedla na kole

Správným nastavením výšky sedla na jízdním kole můžete eliminovat bolesti zad nebo bolesti kloubů. Vhodné nastavení výšky sedla ale je trochu věda, a proto si necháme poradit zkušenějšími cyklisty.

Jak si zlepšit fyzickou kondici pro jízdu na horském kole

Profesionální trenér Viktor Zapletal radí, jak zlepšit fyzickou kondici. I když to nebude jednoduché a času jistě není nazbyt, chcete-li uspět, musíte být schopni si tréninky do svého životného stylu zakomponovat. Kýžené výsledky se pak dstaví při...

Jak zdolávat překážky na horském kole jako profesionál

Úspěšný biker Jaroslav Kulhavý popisuje postup, jak správně jezdit na horském kole v terénu jako profesionál. Stání na místě, zvedání předního a zadního kola, jízda ve smyku. To vše se máte možnost naučit od špičkového českého bikera.

Jak správně řadit a nastavit brzdy

Podíváme se na přehazovačky, přesmykovače a brzdy. Řekneme si, jak správně řadit, jaké existují typy brzd a jak je správně nastavit. Průvodcem touto tématikou nám byl Martin Verner ze Ski & Bike centrum Radotín.

Jak správně nastavit tlumiče jízdního kola

Jak jednoduše nastavit tlak v přední vidlici jízdního kola a jaké další vychytávky nastavení vidlice umožňuje? Regulujte si zpětný odskok, díky kterému si můžete nastavit, jak rychle se vidlice vrací po odskoku zpět nahoru. Nezapomeňte, že ideální...
Obrázek není k dispozici

Jak udržovat kolo

Cyklistická sezona pomalu, ale jistě s příchodem babího léta, končí. Svá kola budete uklízet a namísto nich budete připravovat lyže nebo snowboard pro nadcházející zimu. Abyste si užili dobrý pocit z jízdy na kole i příští rok, je potřeba jej...

Stránky