vánoční zákusky

Jak si připravit vánoční hrušku s překvapením | recept

Vánoční hruška s překvapením je naprosto originálním vánočním dezeretem, kterým překvapíte rodinu i své přátele. Podle receptu na netradiční vánoční zákusek přitom nepotřebujete mnoho ingrediencí. Inspirujte se receptem na vánoční hrušku s...
Obrázek není k dispozici

Jak udělat vánoční šohajky

Vánoční šohajky recept. Jedna velmi oblíbená tradice, hlavně u dětí je zpívání koled.Tato tradice sahá až do středověku a ještě v nedávné době byl tento zvyk součástí hlavně venkovského prostředí. Koledníci obcházeli stavení, zpívali písně a za...
Obrázek není k dispozici

Jak udělat francouzské vánoční polínko

Umění kulinářství Francouzů je opravdu neuvěřitelné. Mezi tradiční pokrmy patří vánoční krůta (la dinde de Noel) a tzv. vánoční poleno (le buche de Noel). Jedná se o dezert s čokoládovou polevou ve tvaru polínka.Dárky ve Francii nosí Otec Vánoc (...
Obrázek není k dispozici

Jak udělat dvoubarevné roládky

Vánoční cukroví. Vyzkoušejte také hnědý přírodní cukr – cukroví tak získá hezkou barvu a výraznější chuť. Dvoubarevné roládky vás nezklamou. To mi věřte! Nabízím vám svůj recept.

Jak udělat dortolenky

Dortolenky jsou vynikajícím receptem na vánoční cukroví. Připravují se z křehkého těsta. Aby těsto při pečení nepraskalo, dáme do trouby hrneček s vodou. Pára uzavře póry a zabrání v popraskání.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat nugátové věnečky

Recept na nugátové věnečky. Vynikající vánoční cukroví z nugátu. Mňam, to je ale dobrota. Přečtěte si recept na nugátové věnečky a pusťte se se mnou do toho.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat marcipánová kávová zrna

Recept na skvělá marcipánová kávová zrna. Vánoční cukroví, po kterém se mohu utlouct. Recept na skvělá marcipánová kávová zrna naleznete níže.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat vánoční špičky

Recept na vánoční špičky. Špičky jsou oblíbeným zákuskem během celého roku. A co takhle si špičky udělat také na Vánoce? A ještě k tomu domácí? Pojďme na recept na vánoční špičky.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat vánoční jedle

Uděláme si vánoční specialitku - vánoční jedle. Pro recept budeme potřebovat mimo jiné máslo, vejce, cukr, mouku. Vánoční jedle dozdobíme cukrovými perličkami.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat vánoční dort

Vánoční dort? Trochu delší příprava, ale vyplatí se. To mi opravdu věřte. Vánoční dort s vánočním zdobením, prostě vánoční pohoda!

Stránky