Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zabezpečit rodinný dům

30. Listopad 2015

Rodinné domy jsou symbolem šťastného bydlení, ovšem i to může být snadno ohroženo. Zabezpečení rodinných domů řeší pouze malé procento uživatelů, zbytek je zcela nechráněn. Veškerý cenný majetek je pak napospas zlodějům nebo vandalům, kteří mohou do domu vniknout. Zabezpečení domu je velmi dostupné a každý zodpovědný majitel rodinného domu by na něj měl pamatovat. Jak lze zabezpečit rodinný dům?

1

1.
Alarm
Jedná se o nejlepší a nejuniverzálnější řešení, které vám dopřeje klidné spaní. Pro pořízení alarmu je vhodné si vybrat specializované firmy, které ho nainstalují. Budete tak mít zajištěná okna i dveře a pokud dojde ke vloupání, tak se alarm spustí a bude prostřednictvím GSM kontaktována bezpečnostní služba nebo policie.

2.
Kamerový systém
Díky kamerovému systému lze stále nahrávat dění v domě. Pokud dojde ke vloupání, tak kamery zachytí zloděje. Pokud máte nainstalované kamery společně s alarmem, tak jde o perfektní zabezpečení.

3.
Pořízení psa
Jde o jeden z nejoblíbenějších způsobů pro zabezpečení domu. Pes může nejen skvěle signalizovat přítomnost lidí svým štěkáním, ale může zloděje i zneškodnit. Podmínkou je vlastnit silné a velké plemeno, které bude bydlet venku.

4.
Pohybová čidla
Pohybová čidla jsou pro zloděje velmi nepříjemná. Doporučené je pořízení venkovního čidla se světlem. Takové čidlo se při pohybu rozsvítí a případná nezvaná návštěva bude vědět, že na ní bylo upozorněno.

5.
Bezpečnostní dveře a mříže do oken
Pokud bydlíte v rodinném domě poblíž města, tak byste zvýšené ohrožení bezpečnosti mohli zlepšit instalací bezpečnostních dveří a mříží do oken.

6.
Zámky
Pokud máte v okolí rodinného domu dílnu, kůlnu nebo garáž, tak se postarejte, aby i tyto prostory byly zabezpečené. Vždy tyto objekty pečlivě zamykejte a vybírejte si kvalitní zámky. Především domky na zahradní nářadí bývají oblíbeným cílem, zloději rádi hledají motorové pily, vrtačky a jiné nářadí, které mohou odcizit a dobře prodat.

7.
Kombinace
Kombinujte minimálně dva z výše uvedených kroků a budete mít důvod ke klidnému spánku.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak se zbavit zamlženého skla v autě?
Jak a proč si koupit dodávku z bazaru?