Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zabezpečit rodinný dům

30. Listopad 2015

Rodinné domy jsou symbolem šťastného bydlení, ovšem i to může být snadno ohroženo. Zabezpečení rodinných domů řeší pouze malé procento uživatelů, zbytek je zcela nechráněn. Veškerý cenný majetek je pak napospas zlodějům nebo vandalům, kteří mohou do domu vniknout. Zabezpečení domu je velmi dostupné a každý zodpovědný majitel rodinného domu by na něj měl pamatovat. Jak lze zabezpečit rodinný dům?

1
1. Alarm Jedná se o nejlepší a nejuniverzálnější řešení, které vám dopřeje klidné spaní. Pro pořízení alarmu je vhodné si vybrat specializované firmy, které ho nainstalují. Budete tak mít zajištěná okna i dveře a pokud dojde ke vloupání, tak se alarm spustí a bude prostřednictvím GSM kontaktována bezpečnostní služba nebo policie. 2. Kamerový systém Díky kamerovému systému lze stále nahrávat dění v domě. Pokud dojde ke vloupání, tak kamery zachytí zloděje. Pokud máte nainstalované kamery společně s alarmem, tak jde o perfektní zabezpečení. 3. Pořízení psa Jde o jeden z nejoblíbenějších způsobů pro zabezpečení domu. Pes může nejen skvěle signalizovat přítomnost lidí svým štěkáním, ale může zloděje i zneškodnit. Podmínkou je vlastnit silné a velké plemeno, které bude bydlet venku. 4. Pohybová čidla Pohybová čidla jsou pro zloděje velmi nepříjemná. Doporučené je pořízení venkovního čidla se světlem. Takové čidlo se při pohybu rozsvítí a případná nezvaná návštěva bude vědět, že na ní bylo upozorněno. 5. Bezpečnostní dveře a mříže do oken Pokud bydlíte v rodinném domě poblíž města, tak byste zvýšené ohrožení bezpečnosti mohli zlepšit instalací bezpečnostních dveří a mříží do oken. 6. Zámky Pokud máte v okolí rodinného domu dílnu, kůlnu nebo garáž, tak se postarejte, aby i tyto prostory byly zabezpečené. Vždy tyto objekty pečlivě zamykejte a vybírejte si kvalitní zámky. Především domky na zahradní nářadí bývají oblíbeným cílem, zloději rádi hledají motorové pily, vrtačky a jiné nářadí, které mohou odcizit a dobře prodat. 7. Kombinace Kombinujte minimálně dva z výše uvedených kroků a budete mít důvod ke klidnému spánku.
Autor: chorche
Hodnocení
KamSsa1 . (neověřeno) | So, 08/17/2019 - 21:37

Příjde mi, že lidé si zabezpečují byt hlavně po té hmotné stránce, ale na právní zabezpečení dost zapomínají. Já jsem s manželkou nechtěl podcenit ani to, a tak jsem si založil svěřenecký fond, který tuto problematiku řeší dokonale.

Martin Janáček (neověřeno) | Čt, 02/28/2019 - 06:45

Já si myslím, že docela účinná ochrana proti zlodějům je i pořádný vysoký plot. Mně se to například už několikrát velmi osvědčilo. Za tu dobu, co máme rodinný domek, tak nás vykradli dvakrát a vždy se k nám dostali přes zahradu tak, že přelezli plot. Od té doby, co jsem pořídil vyšší plot je ale klid.

Markos (neověřeno) | Čt, 01/24/2019 - 21:31

Co se týče toho kamerového systému, tak já myslím, že skvělá a levnější alternativa k němu jsou třeba i fotopasti. My měli v minulosti několikrát problémy se zloději, a tak jsem nad instalací kamerového systému uvažoval. Bohužel na to ale nebyly finance. Proto jsem se rozhodl právě pro ty fotopasti. Konkrétně mám dvě umístěné na zahradě, protože právě přes ni se k nám zloději vždy dostali.

Další zajímavé články