Přejít k hlavnímu obsahu

Jak často publikovat článek na firemním blogu?

Jak často publikovat článek na firemním blogu?

Článek do blogu by se neměl publikovat jen v závislosti na potřebě vytvořit za měsíc co nejvíce obsahu, protože to poradil SEO specialista nebo copywriter. Blog slouží jako nástroj komunikace s cílovou skupinou. Článek na blogu publikujte vždy, když máte co říct (novinky, aktuality). Je třeba ale zdůraznit to, že vyhledávače mají rádi nově přibývající články. Faktem zůstává, že pro Vás jsou více důležití lidé, kteří to budou číst, než vyhledávače.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Další zajímavé články

Jak propagovat webové stránky?
Jak propagovat webové stránky?
Webové stránky jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak přilákat pozornost potenciálních zákazníků. Propagací těchto stránek je možné dosáhnout násle…
Jak si vybrat vhodný ICQ klient | rady
Jak si vybrat vhodný ICQ klient | rady
Jak si vybrat vhodný ICQ klient | rady. Všichni určitě rádi zůstáváme v kontaktu se svými přáteli. Nejčastějším způsobem komunikace je ICQ. Jenže, kte…
Teď už vám neuteče žádný recept nebo návod.

Všechny nové recepty, sezónní rady, tipy a návody najdete v pravidelném JakTak zpravodaji ve své e-mailové schránce. ZDARMA.