1

Jemný popel

Nejlepší variantou čištění krbového skla je jemným popelem. K tomuto čištění potřebujete pouze papírové ubrousky nebo kus novin. Dvířka kamen otevřete a suchý ubrousek namočte do jemného popelu v kamnech. Následně začněte s čištěním skla tak, že budete krouživými pohyby postupovat postupně přes celou plochu skla. Ubrousky střídejte a vždy použijte nový, který opět namočíte v popelu. Poslední ubrousky už v popelu nenamáčejte, ale pouze už jen sklo doleštěte. Po vyčištění je sklo dokonale čisté a stačili k tomu pouze ubrousky nebo noviny. Tento způsob je nejjednodušší.

2

Čištění krbového skla saponátem

Sklo krbu lze stejně dobře vyčistit saponátem, potřebujete k tomu houbičku, hadr, vodu a saponát. Sklo kamen jednoduše vyčistěte saponátem, až bude vyčištěné, tak ho ještě vyleštěte pomocí hadříku.

3

Čistič na krbová skla

V domácích potřebách a v prodejnách krbů je snadno dostupný prostředek přímo určený na čištění krbových skel. Stejného efektu ovšem dosáhnete snadno i pomocí předchozích dvou kroků.

Varování

Pokud se chcete vyvarovat často začouzeným sklům, tak netopte špatně vysušeným dřevem, dřevo nedávejte do bezprostřední blízkosti skla a topte tak, abyste dosáhli vysokého žáru. Nikdy k čištění krbového skla nepoužívejte abrazivní čistící prostředky, které obsahují písek. Pokud budete používat houbičku, tak opět bez abrazivní vrstvy. Sklo krbu čistěte pouze, když je zcela chladné.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno