Přejít k hlavnímu obsahu

Jak letos překvapit pod stromečkem

10. Prosinec 2013

Prvním a nejdůležitějším krokem při vymýšlení originálních vánočních překvapení je nápad. Přijít se zajímavým nápadem bývá ale mnohdy těžké. Naštěstí tento krok můžete přeskočit, protože ho za vás vymysleli jiní. V zážitkové agentuře ESENNCE.cz se to nápady na originální dárky jen hemží, stačí si vybrat ty pravé právě pro vaše blízké.

1

Pro muže špetku adrenalinu
V každém muži se skrývá kousek dobrodruha, jen je někdy zapotřebí ho probudit. Zkuste to se zážitkovým dárkem, který mu vlije krev do žil. V nabídce zážitkové agentury najdete třeba dobrodružné jízdy v terénních autech, akční zážitky na tankodromu nebo extrémní adrenalinové zážitky jako je bungee jumping a flyboarding.

2

Pro ženy báječnou relaxaci
Ať už je obdarované 20 nebo 50 let, určitě ocení chvíle relaxování a odpočinku, příjemné wellness procedury, které omladí tělo a osvěží ducha. Wellness relax můžete věnovat v podobě návštěvy salonu anebo kompletního wellness víkendu. Stačí vybrat tu pravou variantu pro obdarovanou, určitě ale nešlápnete vedle.

3

Pro děti zábavu s celou rodinou
V dnešní době spolu tráví rodina pramálo času. Rodiče jsou věčně v práci, děti ve školách a po kroužcích a na společně strávené chvíle už mnoho prostoru nezbývá. Změňte to! Ať už vybíráte dárek pro své vlastní ratolesti nebo pro rodinu s dětmi, určitě se vám budou hodit následující tipy. Oblíbeným zážitkem mezi dětmi i dospělými je pobyt v aquaparku, který spojuje zábavu pro děti a odpočinek pro rodiče. Toužíte po pořádném dobrodružství? Vyrazte na motokáry, dětské buggy nebo rovnou na projížďku tankem.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články