Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit dětský vánoční punč | recept

Dětský vánoční punč recept. Punč patří k vánočním svátkům stejně pevně jako stromeček nebo cukroví. Aby ani děti nebyly ochuzeny o tento lahodný nápoj, vyzkoušejte nealkoholickou variantu vánočního punče.

Co je potřeba

1 sklenice kompotovaného ovoce (může být i směs)
1 mandarinka
1 vanilkový lusk
1 lžíce rozinek
2 hrnky silného ovocného čaje

1

Kompotované ovoce (já použila červené a žluté třešně) nakrájíme na kousky. To samé provedeme i s mandarinkou (pokud má příliš tvrdé vnitřní slupky, odstraníme je).

2

Sladký nálev z kompotu nalijeme do hrnce, přihodíme vanilkový lusk a vaříme asi deset minut na středním plameni, dokud tekutina trochu nezhoustne. Do vzniklého sirupu vhodíme rozinky a vaříme ještě pět minut.

3

Základ dětského vánoční punče odstavíme z plotny, vyjmeme vanilku a přilijeme ovocný čaj. Dobře promícháme a vsypeme kousky ovoce. Servíruje ihned s dlouhou lžičkou.

Místo vanilkového lusku můžete použít jeden sáček vanilkového (ne vanilinového) cukru, ale vzniklé aroma nebude tak intenzivní.

Autor: notburga
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit indický masala chai
Jak připravit indický masala chai | recept na indický nápoj. Masala chai je indický nápoj připravený z černého čaje, mléka a koření. Možná jej zn…