Přejít k hlavnímu obsahu

Jak levně a rychle zařídit cestovní pojištění

15. Červenec 2011

Cestovní pojištění vnímáme jako krátkodobé pojištění, nejčastěji v horizontu pár dnů nebo týdnů. A rozhodně byste toto pojištění neměli podceňovat, neboť při jakékoli nepříjemnosti na cestách vám může zjednodušit život. Tento text vám napoví jak si zařídit takové cestovní pojištění.

1
Pojištění můžete vyřídit osobní návštěvou některé z poboček pojišťovny. Budete mít možnost osobního jednání, a zaměstnanec pojišťovny se vám bude celou dobu věnovat. Může vám tak vysvětlit všechny nejasnosti, sepíše s vámi smlouvu, předá vše potřebné. To samé vám může zařídit pracovník cestovní kanceláře, pokud vaše CK nabízí pojištění. Avšak vyřízení touto cestou je poněkud zdlouhavé, než když využijete jiných metod.
2
Mnoho pojišťoven již nabízí vyřízení cestovního pojištění přes internet. Tento způsob je nejméně náročný na čas a mnohdy poskytuje řadu slev. Na internetových stránkách si prostřednictvím formuláře zvolíte všechny detaily, jako druh pojištění, typ cesty, dobu pojištění, územní platnost či způsob platby. Po zaplacení pojištění vám přijde email s informacemi, smlouvou a identifikační kartou, které je možné vytisknout.
3
Pojištění můžete vyřídit ještě přes telefon, kde pracovníkovi nadiktujete všechny požadované údaje, domluvíte se na způsobu platby a předání dokladů. Také SMS je možnost, avšak textové zprávy nabízí mnoho úskalí hlavně v oblasti placení, kdy ne všechny pojišťovny to mají zařízené tak, aby vám pojistku uhradil operátor (který si peníze strhne při měsíčním vyúčtování za telefon).
4
Některé pojišťovny nově nabízí také možnost vyřízení pojištění přes bankomat, kde jako doklad o uzavřené smlouvě slouží stvrzenka, kterou vám vydá bankomat.
Autor: arli444
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vybrat autokemp | rady
Obrázek není k dispozici
Jak vybírat last minute
Jak prožít dovolenou bez starostí
Jak poznat rozhledny na Bruntálsku