1

Pojištění můžete vyřídit osobní návštěvou některé z poboček pojišťovny. Budete mít možnost osobního jednání, a zaměstnanec pojišťovny se vám bude celou dobu věnovat. Může vám tak vysvětlit všechny nejasnosti, sepíše s vámi smlouvu, předá vše potřebné. To samé vám může zařídit pracovník cestovní kanceláře, pokud vaše CK nabízí pojištění. Avšak vyřízení touto cestou je poněkud zdlouhavé, než když využijete jiných metod.

2

Mnoho pojišťoven již nabízí vyřízení cestovního pojištění přes internet. Tento způsob je nejméně náročný na čas a mnohdy poskytuje řadu slev. Na internetových stránkách si prostřednictvím formuláře zvolíte všechny detaily, jako druh pojištění, typ cesty, dobu pojištění, územní platnost či způsob platby. Po zaplacení pojištění vám přijde email s informacemi, smlouvou a identifikační kartou, které je možné vytisknout.

3

Pojištění můžete vyřídit ještě přes telefon, kde pracovníkovi nadiktujete všechny požadované údaje, domluvíte se na způsobu platby a předání dokladů.
Také SMS je možnost, avšak textové zprávy nabízí mnoho úskalí hlavně v oblasti placení, kdy ne všechny pojišťovny to mají zařízené tak, aby vám pojistku uhradil operátor (který si peníze strhne při měsíčním vyúčtování za telefon).

4

Některé pojišťovny nově nabízí také možnost vyřízení pojištění přes bankomat, kde jako doklad o uzavřené smlouvě slouží stvrzenka, kterou vám vydá bankomat.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (4 votes)