Co je potřeba

Freeware program yBook od programátorské skupiny Spacejock software

1

Freeware programů na čtení elektronických knih je spousta, ne však všechny dokáží nabídnout takový komfort, který si přejete. Program yBoook od Spacejock nabízí uživateli nejen možnost otevření širokého spektra přípon, kterých tvůrci e-books používají opravdu hodně, ale i modifikovatelné prostředí zobrazení textu či tisk a export načtených knih. Program naleznete například na webech Slunečnice.cz či Stahuj.cz.

2

Po stažení instalačního souboru se jménem ybkfull.exe a jeho jednoduché instalaci se již můžete začít těšit na čtení e-books v textovém formátu či s příponami HTM, HTML, RTF či velmi rozšířené PDB.

3

Při prvním spuštění Vám program krom pár tipů do začátku také nabídne volbu jazyku (viz zvýraznění na obrázku). Podporovaná je zde také čeština, i když překlad občas trochu pokulhává.

4

Jak jste již možná zjistili z obrázku, nabízí program i možnost volby velikosti písma, čehož možná rádi využijete. Podrobný manuál k programu se zobrazí po stisknutí klávesy F1, bohužel pouze v anglickém jazyce.

5

Na stejné liště, jak možnost změny velikosti písma, se nachází také tlačítko nastavení (settings) či tlačítko pro otevření e-books v podporovaných formátech (Load). V nastavení lze změnit celý vzhled programu, zejména i do vzhledu klasické tištěné knihy, takže při užívání tohoto programu budete mít opravdu pocit, jako by jste drželi v ruce skutečnou knihu.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.625
Average: 4.6 (8 votes)