1

Začněte s firemní hlavičkou. Ta by měla obsahovat název firmy, logo a základní informace jako jsou adresa, telefonní a faxové číslo nebo email. Vhodné je napsat také jméno a kontaktní informace na konkrétní osobu zodpovídající za prodej.

2

,,Bill to“ a ,,Ship to“ budou další údaje, které bude nutno zadat. Ve většině případů jsou shodné. Jedná se o informace o plátci (billing information) a o obdržiteli zásilky (shipping information). Informace se můžou lišit za předpokladu, že zákazník kupuje zboží pro někoho jiného (třeba jako dárek). Tyto informace obsahují opět název firmy, základní informace (adresa atp.) a kontaktní osobu. Pokud je zákazník fyzická osoba, pouze jej jmenujeme spolu s adresou a telefonem (případně jinými kontakty).

3

Dále vyplňte, co konkrétně zákazníkovi prodáváte (description). Použijte detaily, jako je velikost a barva. Zadejte produktové číslo (product ID) a počet kusů (quantity, QTY). To vám téměř znemožní nedorozumění a vašemu zákazníkovi přijde přesně to, co si objednal. Napište cenu za jeden kus (unit price), cenu za všechny kusy (total price), a cenu za veškeré zboží, které bylo objednáno (subtotal). Uveďte zdanění (tax), slevu (discount) nebo další poplatky, které provází vaší objednávku (např. za dopravu, shipping).

4

Nezapomeňte dodat platební podmínky, jako jsou způsob platby (hotově, bankovní převod atp.), doba zaplacení nebo dodání, případně jiné důležité informace o platbě. Můžete také dodat metodu dodání (pošta, zásilková služba, osobní převzetí) Nahoru na kraj dokumentu napište datum vystavení této objednávky.

Samozřejmě nesmí chybět podpis autorizované osoby, zodpovědné za prodej a kupujícího.

5

VZOR OBJEDNÁVKY V ANGLIČTINĚ

Jak může taková hotová objednávka vypadat...

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.666665
Average: 3.7 (3 votes)