1

Nejprve si vyberte, jakou stránku chcete nastavit jako domovskou. Měla by to být stránka, která vám bude rozcestníkem pro vyhledávání. Nejčastěji se zvolí oficiální stránka internetového prohlížeče, u kterého máte i založený email, nebo váš oblíbený webový portál. Centrum.cz a domovská stránka nebo nastavit jako domovskou stránku Seznam.cz? Nejlépe vyberte tu službu, u níž máte svoji e-mailovou schránku.

2

Jednou z možností je nastavení domovské stránky přímo v počítači. V počítači si otevřete “Ovládací panely“, v nich si zvolte “Síť a Internet“, následně “Možnosti internetu“. Zobrazí se vám okno, ve kterém máte kartu “Obecné“ a v ní se nachází nastavení domovské stránky. V drobném okénku máte zapsanou aktuální domovskou stránku. Pokud chcete jinou, tak jednoduše zkopírujte URL adresu stránky, kterou chcete jako domovskou, a vložte jí namísto té stávající. Potvrďte změnu a máte domovskou stránku nastavenou.

3

Domovskou stránku můžete nastavit i ve svém prohlížeči a to tím, že v prohlížeči opět naleznete stránku, kterou chcete nastavit jako domovskou. Následně zvolíte nastavení, to najdete buď v horní ovládací liště prohlížeče, nebo v jeho pravém horním rohu. V nastavení si najdeme nastavení domovské stránky a potvrdíme, že chceme použít tu, na které se nacházíme. Každý prohlížeč disponuje tímto nastavením, některé ho mají pouze umístěné na jiném místě.

4

Jestliže jste v zaměstnání či ve škole a domovská stránka vám nejde nastavit, tak je možné, že má k tomuto úkonu oprávnění pouze správce sítě. Jestliže budete chtít domovskou stránku nastavit, tak je vhodné ho kontaktovat.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.333335
Average: 3.3 (6 votes)